Vi använder detta recept från vv,
https://www.viktvaktarna.se/se/recept/tomat-och-mozzarellarisotto/5a5f701a2eec002db832c9c0
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi använder detta recept från vv,
https://www.viktvaktarna.se/se/recept/tomat-och-mozzarellarisotto/5a5f701a2eec002db832c9c0
Jag vill ha RÖKTA RÄKOR nu
Aj då vi hade tänkt ta det i morgon, är det för sent då?Jag vill ha RÖKTA RÄKOR nu
Misstänker att Linköping -Svärdsjö tar något mer än en halvtimme......Bara att komma förbi, det tar ca en halvtimme totalt från det att jag tänder röken
Fick nyss reklam om denna på fb, kanske matchar dina korparDet blev en lagom händelserik dag. Fick hjälp av pappa att köpa lite flyttkartonger, och har sedan paketerat ner alla mina tv spel mycket noga i en kartong.
Sen fick jag ryck och gick ner i mammas källare och kollade vad jag egentligen har där och vad hon har där som hon kanske kan tänkas vilja donera Var inte jättemycket men jag hittade fyra superfina fat från Kosta Boda som tydligen är mina som jag fick när jag var 11... och ville slänga när jag var 15. Mamma tog ner dem i källaren och räddade dem från mig
Sen har jag varit ute i två timmar och promenerat med en podd. Ingen springrunda, är en dag i morgon
Helt slut nu, varför blir kroppen så förbenat trött av att bara packa och flytta runt lådor? Får alltid galet ont i fötterna när jag sysslar med sånt här också
Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen blir det Ben&Jerrys
Japp!Fick nyss reklam om denna på fb, kanske matchar dina korpar
(för visst var det du som köpte dem )
Visa bifogad fil 66179
Finns många roliga - och fina - lampor på loppisar. Dessutom brukar de inte kosta särskilt mycket. Jag LÄNGTAR tills jag kan åka på loppisar igen och bara flanera runt i lugn och ro och vända och vrida på fina gamla saker.....Japp!
Farligt söta
Jag har börjat inse att jag är smått galen i lampor
Japp!
Farligt söta
Vilar ryggen i soffan, vi gjorde ett handlingsrace på förmiddagen, turades om att gå in i butiker, maken behövde diverse byggrejer och så köpte han en rulle staket som ska upp i trädgården. Jag gick på lös på mataffären och har nu typ mat för hela den kommande veckan.
Vi var även in en snabbis på XXL för att kika efter skor till sonen men vi hittade inga som dög åt storfot. Jag kikade även åt mig men hittade heller inga som var bra nog.
Jag med!Japp!
Farligt söta
Väldigt basic från Jula, grönt rutnät på en meter. Mest för att hindra Villevalle att springa rakt ut på vägen.Vad är det för staketrulle? Jag behöver inspiration!
Japp!
Farligt söta
Då är vi två!!Jag LÄNGTAR tills jag kan åka på loppisar igen och bara flanera runt i lugn och ro och vända och vrida på fina gamla saker.....