Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev en lagom händelserik dag. Fick hjälp av pappa att köpa lite flyttkartonger, och har sedan paketerat ner alla mina tv spel mycket noga i en kartong.
Sen fick jag ryck och gick ner i mammas källare och kollade vad jag egentligen har där och vad hon har där som hon kanske kan tänkas vilja donera :angel: Var inte jättemycket men jag hittade fyra superfina fat från Kosta Boda som tydligen är mina som jag fick när jag var 11... och ville slänga när jag var 15. Mamma tog ner dem i källaren och räddade dem från mig :D

Sen har jag varit ute i två timmar och promenerat med en podd. Ingen springrunda, är en dag i morgon

Helt slut nu, varför blir kroppen så förbenat trött av att bara packa och flytta runt lådor? Får alltid galet ont i fötterna när jag sysslar med sånt här också :cautious:

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen blir det Ben&Jerrys :d
 
Det blev en lagom händelserik dag. Fick hjälp av pappa att köpa lite flyttkartonger, och har sedan paketerat ner alla mina tv spel mycket noga i en kartong.
Sen fick jag ryck och gick ner i mammas källare och kollade vad jag egentligen har där och vad hon har där som hon kanske kan tänkas vilja donera :angel: Var inte jättemycket men jag hittade fyra superfina fat från Kosta Boda som tydligen är mina som jag fick när jag var 11... och ville slänga när jag var 15. Mamma tog ner dem i källaren och räddade dem från mig :D

Sen har jag varit ute i två timmar och promenerat med en podd. Ingen springrunda, är en dag i morgon

Helt slut nu, varför blir kroppen så förbenat trött av att bara packa och flytta runt lådor? Får alltid galet ont i fötterna när jag sysslar med sånt här också :cautious:

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen blir det Ben&Jerrys :d
Fick nyss reklam om denna på fb, kanske matchar dina korpar :D

(för visst var det du som köpte dem :o)

B3DDA9D5-F1BD-4C1B-8954-11E9983B68C6.webp
 
Vilar ryggen i soffan, vi gjorde ett handlingsrace på förmiddagen, turades om att gå in i butiker, maken behövde diverse byggrejer och så köpte han en rulle staket som ska upp i trädgården. Jag gick på lös på mataffären och har nu typ mat för hela den kommande veckan. :o
Vi var även in en snabbis på XXL för att kika efter skor till sonen men vi hittade inga som dög åt storfot. Jag kikade även åt mig men hittade heller inga som var bra nog.

Vad är det för staketrulle? Jag behöver inspiration! :D
 
Har varit så jäkla slut sista tiden. Idag när jag kom hem ville jag bara gråta typ.
Nu ligger jag i soffan medans sambon lagar mat åt mig.
Glor på mello och sa till sambon att vi fan kan göra det bättre. Han sa att Sveriges musikland fan håller samma kvalla som Litauen -72.
Nu piper han runt i köket och härmar Saade. 😂
 
Skrittade ut med stora studs aka draken idag :angel:
Vattenpölen hon gått i många gånger tidigare (som torr och när jag gått på marken) var jättehemsk och höll på att äts upp henne :eek:. Så först flög vi över en gång :bump:
Sen funkade det även att backa genom den. Jag är lite dock tveksam till varför den var så hemsk när hon kommit halvvägs och insett att hon var i en vattenpöl att hon behövde träna på galopppiruette mitt i :cautious:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210313-222515_Video Player.webp
    Screenshot_20210313-222515_Video Player.webp
    17,7 KB · Visningar: 64
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 428
· Visningar
40 041
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp