Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är vi två!!
Helt plötsligt så började jag sakna att gå på loppis O_o
Jag har varit två gånger sedan i somras. Den i somras SPRANG jag mer eller mindre ut från. Det var INTE corona-säkert. Sedan har jag inte testat igen förrän för ett par veckor sedan. Då på en väldigt lugn liten loppis där man fick vara max 5 personer samtidigt. Jag var ensam i affären större delen av tiden :) .

Men för att hålla oss till temat i Below Deck (Yachts i Karibien) så blev det istället piña coladas :D

DC41B611-9FD1-4D55-A752-35C431D85CD9.webp

Har SÅ mycket att göra idag. Läsa i boken (jobb), förbereda resultatsamtal och skicka till chefen, hämta hö, veckohandla.....och inget av det är särskilt kul..... :cautious: Vi ska köra och hämta hö om ett par timmar, så läsa och/eller förbereda resultatsamtalet borde jag göra nu så jag får undan något!

Jätte! Faktiskt. Sen nästan ännu tråkigare att laga det man förbestämt.

Äsch, det är ju höjdpunkter. Svårt att välja vilket som är roligast (att planera och tänka ut för att använda allt man har på ett varierat sätt eller att de facto laga och smaka maten).

Står precis nu och skafferispanar som vanligt för att få till maten bra nån vecka framåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 791
· Visningar
48 385
Senast: Luff
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat