Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är vi två!!
Helt plötsligt så började jag sakna att gå på loppis O_o
Jag har varit två gånger sedan i somras. Den i somras SPRANG jag mer eller mindre ut från. Det var INTE corona-säkert. Sedan har jag inte testat igen förrän för ett par veckor sedan. Då på en väldigt lugn liten loppis där man fick vara max 5 personer samtidigt. Jag var ensam i affären större delen av tiden :) .
 
Men för att hålla oss till temat i Below Deck (Yachts i Karibien) så blev det istället piña coladas :D

DC41B611-9FD1-4D55-A752-35C431D85CD9.webp
 
Har SÅ mycket att göra idag. Läsa i boken (jobb), förbereda resultatsamtal och skicka till chefen, hämta hö, veckohandla.....och inget av det är särskilt kul..... :cautious: Vi ska köra och hämta hö om ett par timmar, så läsa och/eller förbereda resultatsamtalet borde jag göra nu så jag får undan något!
 
Jätte! Faktiskt. Sen nästan ännu tråkigare att laga det man förbestämt.

Äsch, det är ju höjdpunkter. Svårt att välja vilket som är roligast (att planera och tänka ut för att använda allt man har på ett varierat sätt eller att de facto laga och smaka maten).

Står precis nu och skafferispanar som vanligt för att få till maten bra nån vecka framåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 212
Senast: tanten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp