Katten är supermysig men jag måste gå upp. Det är inte okej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit vaken sen kl 4. Onödigt. Sitter i vardagsrummet och har tråååkigt.
Lekt med Boråstapeters virtuella tapetväljarei köket. Det var kul en stund, tills jag insåg att tapeterna jag testat kostar 800 kr/rulle
Lyckliga du... de jag fastnar för brukar ligga på mellan 1000 och 1500kr...
Gjorde misstaget att efter att inte fått en syl i vädret på det tredje mötet säga lite halvspydigt "ja.. Det är ju verkligen fina saker de säger om dig" samt "oj! Berätta mer!"Hahahaha! Låter precis som vår.
En kollega lovade att bjuda mig på lunch (med starköl) om jag på nästa gruppmöte påtalar att våra väggar i lunchrummet är lite väl kala och föreslår att chefen ska skriva ut sina omdömen och sätta upp, "som ett riktmärke för oss alla att sträva mot"
Effektiv morgon! Red båda islandshästarna och sen fick shettisen springa lös och busa på ridbanan. Har putsat sadel, träns och stövlar och gjort klart allt i stallet för idag Nu dricker jag kaffe och ska snart ta tag i och städa upp lite här inne. Ungarna leker och gubben gick ut för att kapa ved.
Ja jäklar, det kan man kalla effektivt, en lördag och allt. Här är status: Morgonfodrat. Släppt ut hästarna. Dricker kaffe (äntligen! det var slut igår och det var en mycket sömnig dag med stor kaffelängtan men inte ens tid/ork att åka och handla). Allt annat återstår.
Nej jag har faktiskt även handlat både människomat och hästmat om jag ska vara helt ärlig. Men alla övriga stallsysslor, en ridtur och en springtur står ännu på schemat. Samt att jag borde röja upp i köket och dra igång lite storkok på senaste köttleveransen. Men har deadline kl 18 då det blir pizzaafton med litet sällskap, får se vad som hinns med!
Jag kan va sjukt effektiv om jag vill Men kaffe behöver man, annars överlever man ju inte