Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem fan gör så?!
Vänta har vi samma chef? Har min chef dubbeljobb?Alltså. Vi har fått en ny chef som är så fruktansvärt narcissistisk.
Vet ni vad han gjorde under sin första tid som chef?
Jo, han kallade in alla medarbetare en och en på sitt kontor, höll ett långt tal om sig själv och (håll i er) LÄSTE UPP SINA LINKED IN-OMDÖMEN, "så att ni får en bild av hur jag är som ledare!".
Självklart var det bara överdrivet fina ord, "XX är fantastisk som ledare, han ser till hela organisationen och bryr sig om alla, han är oerhört kompetent, han är enormt driven och ambitiös, han levererar skyhöga resultat", bla, bla.
Vem fan gör så?!
Ja! Företaget måste ha lottat ut tjänsten i något lotteri för arbetslösaNågon som är totalt inkompetent och efterbliven?
Vänta nu, har din chef också läst upp sina Linkedin-omdömen på ditt medarbetssamtal?!Vänta har vi samma chef? Har min chef dubbeljobb?
Då var vi två.... Tack för tipset !Finns på IKEA för 99 spänn.
MVH hon som ska dit och köpa en idag
När jag legat på sängen och druckit trocadero och sen sätter mig upp så kommer det ofta upp luft.Misstänker att det är för mycket kolsyrat vatten inom kort som får mig att känna mig explosionsfärdig ungefär .
Nej men vi har haft 3(!) lära-känna-varandra samtals möten på 1 timma vardera där han oavbrutet pratat om sig själv och alla fantastiska saker han åstadkommit. Samt alla gånger han fått rycka in och vara hjälte.Vänta nu, har din chef också läst upp sina Linkedin-omdömen på ditt medarbetssamtal?!
Du får tipsa honom om att läsa ur hans LinkedIn sidaNej men vi har haft 3(!) lära-känna-varandra samtals möten på 1 timma vardera där han oavbrutet pratat om sig själv och alla fantastiska saker han åstadkommit. Samt alla gånger han fått rycka in och vara hjälte.
Hans version av Linkedin omdömen var att han helt enkelt bara berättade vad folk sagt. Bara bra grejer alltså. Utan källa