Strax läggdags för unga fröken. Katten har redan somnat. Ska dock försöka få igång henne så att hon inte blir leksugen inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även jag har ett tassbadkar,insatt 2016,använt .....................................4? ggr. Men snyggt är det.Fint badkar! Satte in ett liknande vid vår stora badrumsrenovering 2015. Det är aldrig använt...
Men vad ÄR det med er ???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar.....Även jag har ett tassbadkar,insatt 2016,använt .....................................4? ggr. Men snyggt är det.
Håller med dig! Jag badar 2-3 gånger i veckan under vintern! När badrummet ska renoveras så planerar jag att åka runt och provsitta en massa badkar så att man får ett lika bekvämt nästa gång! (Nuvarande är blått, annars skulle det få vara kvar )Men vad ÄR det med er ???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar.....
Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på.....
Magiskt braÅh herregud, VILLHÖVER!
Åh, gud vad jag skulle vilja beställa såna och se chefens min Ena skulle bara garva men den andra skulle nog ha en kul reaktion om jag använder en sån på nåt papper och lämnar till honom bara sådär
Av den enkla anledningen att man är varm på de delar som är i vattnet. Axlar, nacke och armar blir iskalla.Men vad ÄR det med er ???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar.....
Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på.....
Men vad ÄR det med er ???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar.....
Såklart man ska ha axlar, nacke och armar i vattnet också! Ryms inte det skulle jag vilja påstå att ditt badkar är för litet.Av den enkla anledningen att man är varm på de delar som är i vattnet. Axlar, nacke och armar blir iskalla.
Hellre bastu som värmer HELA kroppen.