Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som bonus blev det mycket rymligare i badrummet med det nya badkaret :) , vilket jag inte hade trott eftersom det är mycket större än det gamla karet. Men formen är helt annorlunda. Det nya är smalt och högt, medan det gamla var som en liten fyrkant. Nu ska vi bara räkna ut bäst förvaringslösning också.
 
Även jag har ett tassbadkar,insatt 2016,använt .....................................4? ggr. Men snyggt är det.
Men vad ÄR det med er :confused: :cautious:???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar..... :D

Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på..... :up:
 
Men vad ÄR det med er :confused: :cautious:???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar..... :D

Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på..... :up:
Håller med dig! Jag badar 2-3 gånger i veckan under vintern! När badrummet ska renoveras så planerar jag att åka runt och provsitta en massa badkar så att man får ett lika bekvämt nästa gång! (Nuvarande är blått, annars skulle det få vara kvar :angel:)
 
På väg till jobbet. Blev ett halvt träningspass släpa väskan i oplogad blötsnö fast den inte är så stor :laugh: men det är perfekt vinterväder, ingen blåst, nollgradigt, kramsnö och långsamt dalande snöflingor :D Hoppas verkligen det håller i sig till imorgon! Vore härligt med långtur och picknick med bästis(och hennes söta vovve förstås) :love:
 
Screenshot_20210312-083827.webp
 
Försov mig i morse så vaknade 6:40
Då brukar jag vara på väg till jobbet.
Snabb dusch och sen iväg.
Tur att jag är på flytkost så frukosten går snabbt.
Kom fram ca 20 min senare än vanligt och var efterlängtad 😁
Jag börjar inte förrän 8 men jag är alltid på jobbet senast 7:15.
Idag var det dessutom snömodd så promenaden tog mer än 25 minuter
Längtar till slutet av månaden
 
Men vad ÄR det med er :confused: :cautious:???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar..... :D

Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på..... :up:
Av den enkla anledningen att man är varm på de delar som är i vattnet. Axlar, nacke och armar blir iskalla.
Hellre bastu som värmer HELA kroppen.
 
Men vad ÄR det med er :confused: :cautious:???? Det är ju så SKÖNT att lägga sig i ett hett bad med en massa bubblor och bara koppla av.... Det händer att jag är nära att somna när jag badar..... :D

Nu borde jag bara införskaffa en sådan där trevlig liten "bricka" som man kan ha levande ljus och ett glas vin på..... :up:

Finns på IKEA för 99 spänn.

MVH hon som ska dit och köpa en idag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp