Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu har det blivit ingen tvekan som helst om att det snöar, ingen kan missa detHär snöar det så mycket att jag inte ens ser Svanarna som jag vet sitter där nere vid vattnet och kurar, 50 meter bort. Blåser så det tjuter i fönstren
Men vad smart haha! Min sambo blir så trött på mig när han bara vill gnälla och jag börjar rada upp lösningar.Jag och sambon brukar alltid fråga varandra "vill du ha hjälp med lösningar eller vill du bara gnälla?" när vi är upprörda över något. Funkar skitbra, för ibland vill man bara spy av sig!
Hemma efter op, mäktigt trött. Läkaren tvingade mig via "var-inte-dum-i-huvudet-nu" - blicken att ställa in helgens terrängträning. Hon ser ju i journalen att senaste inläggning akut var p.g.a ridolycka med benbrott och hjärnblödning så går inte att lura henne att det ör ofarligt
Fint badkar! Satte in ett liknande vid vår stora badrumsrenovering 2015. Det är aldrig använt...På plats !
Oj då. Vi är flitiga badare här !Fint badkar! Satte in ett liknande vid vår stora badrumsrenovering 2015. Det är aldrig använt...