Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kisse gillar INTE vädret. Hon vrålade och ville gå ut när jag kom hem och när hon varit ett rätt kort tag vrålade hon på bron och ville in! :laugh:

Edit: Sedan var hon skitdryg så elaka matte hävde ut henne igen :angel:

Edit 2: Så nu ska jag elda så det är varmt när hon kommer in :heart
 
Och ja, det blev en liten krukväxt köpt idag :D
20210311_170801.webp

Med betoning på liten! :rofl:
 
Har lagt mig i sängen under täcket med kläderna på. Katten har fått mat så alla måsten är gjorda :cool: (mat till mig själv kan jag ju vänta med :angel:)
 
Mycket snöigt och blåsigt. Tyvärr blir det bara slask :down: mycket mysigare om det stannat kvar vitt istället.

Jag har hämtat och lämnat paket. Det står kartonger i hela arbetsrummet. Har rengjort i datorn med nästan en hel flaska luftspray. Hoppas innerligt att det inte är grafikkortet som krånglar för då blir jag tokig. Vet att det inte är cpu eftersom jag har koll på temperaturen. Måtte jag bara inte behöva köpa ett nytt :nailbiting:
 
Kom hem nästan helskinnad. Ett sånt där avspärrnings staket för byggen blåste på mig när jag gick förbi den. Som tur är hann jag se att den skulle ramla mot mig (den hade två stora plåtskyltar på som fungerade som segel) och ta emot den och hoppa undan samtidigt. Har nu ont i axeln och handleden men känns som att det kommer gå över bara jag är lite försiktig.

Nu mat :up: och te!
 
Megara lyckades bryta sig in i godislådan :meh: Nu har hon moffat mucho. Går omkring och kräks lite slem då och då. Däremellan försöker hon, som den optimist hon är, att bryta sig in igen. Hemska matte är just nu mest intresserad av att hon inte kräks på mattan eller soffan och varken hennes eller min säng.
 
Var vrålhungrig, åt ganska fort. Ja vad händer då?! Tom mage med luft får tuppjucket och ska skicka upp luft...Men innan jag kom så långt som till ett gäng rapningar fladdrade det som fan i hjärttrakten....Innan man kommer på att det mycket troligt berodde på luften och inte hjärtat som spökar. Underbart värre
🙃
.
Vi kan säga såhär; stick en nål i mig och det känns som alla gaser skulle pysa ut
🤣
🤣
🤣
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp