Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han: Ska du verkligen ut och träna i det här?
Jag: Jajje!
Han: Wow, du har verkligen karaktär du.
Jag: Karaktär? Jag är stolt. Du ska inte underskatta kraften i grupptryck. Jag är INTE den svaga länken i det här sällskapet och det får gärna ALLA veta!
Han: ...
Jag: *struttar iväg inpackad till en Michelin-gubbe*
 
Han: Ska du verkligen ut och träna i det här?
Jag: Jajje!
Han: Wow, du har verkligen karaktär du.
Jag: Karaktär? Jag är stolt. Du ska inte underskatta kraften i grupptryck. Jag är INTE den svaga länken i det här sällskapet och det får gärna ALLA veta!
Han: ...
Jag: *struttar iväg inpackad till en Michelin-gubbe*

Och sedan är du ensam där eftersom alla andra har bestämt sig för att strunta i grupptrycket :angel:
 
Det blåser satan här och kommer mängder med blötsnö. Hunden var mindre road på promenaden och framför allt då hon satt still och gjorde 2:an med kisande ögon och ansiktet rätt mot vinden. Pappi-öronen och hela hennes päls blåste bakåt och stod rätt ut från henne. Det var ju synd om henne. Men jag fotade och visade sambon och sen skrattade vi så vi grät. Hemska människor och stackars hund! Men det såg bara så kul ut. :laugh:
 
Klicka lite här, shoppa lite där... åh, en sån skulle man ha! :angel:

Fast det mesta är faktiskt presenter :)
Fick brev och kort från mitt fadderbarn idag och nu vill jag skriva tillbaka, ska skicka ett hopprep också för hon fyller år snart. Var så längesedan jag skrev eller skickade något så nu ska det äntligen bli av!
 
Första dagen tillbaka på jobbet och det har gått från ”herregud mitt tåg är 600 min sent” till ”yay mitt tåg är i tid” till att driften ringer och säger ”hej, båda dina tåg är 160 respektive 155 min sena, vill du ha ett vilorum?” :laugh: välkommen tillbaka liksom. Känner mest behov av en treo ärligt talat :p
 
Första dagen tillbaka på jobbet och det har gått från ”herregud mitt tåg är 600 min sent” till ”yay mitt tåg är i tid” till att driften ringer och säger ”hej, båda dina tåg är 160 respektive 155 min sena, vill du ha ett vilorum?” :laugh: välkommen tillbaka liksom. Känner mest behov av en treo ärligt talat :p
Vad jobbar du med?
 
Kladdkakan var inte äcklig :p :d

IMG_20210311_201956.jpg
 
Det blåser satan här och kommer mängder med blötsnö. Hunden var mindre road på promenaden och framför allt då hon satt still och gjorde 2:an med kisande ögon och ansiktet rätt mot vinden. Pappi-öronen och hela hennes päls blåste bakåt och stod rätt ut från henne. Det var ju synd om henne. Men jag fotade och visade sambon och sen skrattade vi så vi grät. Hemska människor och stackars hund! Men det såg bara så kul ut. :laugh:

Var ute med B och hans täcke har inga snoddar runt bakbenen, så hela promenaden blåste den över huvudet på honom. Han var lagom sur :D Så var slutdestinationen Arken Zoo som skulle klippa klorna på honom. En sämre dag i en pinschers liv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp