Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr Emporia :cautious: Det är så otroligt ologiskt och därmed rörigt. (Jag har stor erfarenhet. Det här är trots allt andra gången jag är här :rofl: )
Nåja, jag sitter iaf hos frisören och väntar på att färgen ska blandas :)

När jag är klar här ska jag till Ica och kolla efter några Ica-specifika varor. Väl hemma ska jag kolla på slalom och skidskytte, tömma diskmaskinen och äta kvällsmat. Imorgon är det jobb igen men jag börjar åtminstone inte förrän 7.30 :)
 
Laddar för en eftermiddag på seminarie med lärare som kräver full uppmärksamhet. Känns jättebra en fredag eftermiddag :angel:
Högst oklara instruktioner inför men min grupp är rätt stark och vi är bra på att freestyla, så det kommer nog gå. Värst är att jag har jobb jag borde göra samtidigt, men det får helt enkelt bli efter.
 
Jag har tråkigt... Sista timmen på jobbet och sen tar jag bussen till bästis. Kollar typ konstant på klockan fast jag vet det går fler bussar dit också 😅 Tiden går rent otroligt långsamt!
 
Ni vet när man är helt slutkörd och har en del att göra och det kommer ytterligare en kris man ska lösa som jag egentligen inte ska ta tag i men då vi är en liten arbetsplats måste ta tag i annars är det bara mig det drabbar,

Yepp trevlig fredag Diabetikern

Just nu vill jag bara sätta mig i bilen och åka hem skita i allt. Ringde högsta hönset men hen satt i möte.

Nu får de banne mig komma med en lösning snart.
 
Känner mig stolt! Jag har för första gången i mitt liv skottat snö med traktorn alldeles själv. Det snöade på tvären i natt så när jag kom hem hade jag ingen väg. Jag plogade med bilen upp till huset och idag så fräste jag bort snön med traktorn. Jag känner mig duktig idag! :D
 
Håller på att göra lite lunch och fick precis tillbaka mitt resultat från tentan jag trodde jag failade, men fick VG. Så har det varit två gånger nu, trott att jag ska få U men får VG. Måste börja banka in i huvudet att jag inte är sämst i hela världen när jag skriver tenta. Nu får man fira det! :D
 
Lagom med solen kom även den förbannade blåsten tillbaka
👎
. Men sån skillnad det gjorde när vårsolen kom fram; när jag kom till stallet strax före 10 var det isgata hela grusvägen fram till gårdsplan som var lika otäck. När jag var klar och lämnade stallet strax efter 12.30 var all is borta!
😊
.
 
Snart dags för föreläsning. Är redan riktigt trött och en föreläsning om modernismen, på engelska, uppepå det känns inte lysande. Men det är ju egentligen intressant!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp