Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men precis! Jag är van vid varmvattnet i lägenhet - dusch, tvätt och disk var ju inget problem alls :o
I sommarstugan är jag dock van vid varmvattenberedare som gör att man behöver tänka på det så helt bortkommen är jag inte tackolov :laugh:

Plus att jag inte vet om mitt varmvatten kommer från huvudbostadens varmvattenberedare eller om jag har en egen.
Tvätt o diskmaskin ska vara kopplade till kallvattnet
 
Jag har hamnat på den där konstiga sidan av youtube igen. Fick en japansk video rekommenderad. Den hade en underlig omslagsbild och jag fattade bara en liten bit av de japanska tecknen (Togetoge)

Klickade och det är någon underlig bild och så spelas någon form av remake av en Donkey Kong låt. Inte superkonstigt men alla kommentarer under är helt random folk som berättar om sig själva i form av huvudkaraktärer, och sitt liv i checkpoint format. Folk berättar om helt galna liv och sina depressioner och misär, men även några små bra saker. Mitt i alla historier med totalt avgrundsdjup finns det kommentarer där folk peppar lite. Typ "vad du än går igenom och hur ont det än gör så kommer allt bli bra och jag hoppas ditt liv snart vänder till det bättre"

Suttit och läst ett bra tag. Men alltså... vad är det här ens? Varför skriver folk ner sin misär just här? Fascinerande!

Om någon är intresserad:
 
sitter och jobbar på ett personligt brev och det är skitsvårt att få till bra tycker jag. Jag skriver alltid för långt så nu jobbar jag på att korta ner det. Men ja, inte min styrka detta :p
Jag tänker såhär, visst är det du som har en bild då du badar badkar i någon mask som är helt magisk? Du behöver lägga in den i ditt personliga brev. Du kommer få vilket jobb du vill.
 
Jag tänker såhär, visst är det du som har en bild då du badar badkar i någon mask som är helt magisk? Du behöver lägga in den i ditt personliga brev. Du kommer få vilket jobb du vill.

Haha! Nej det tror jag inte, jag har inget badkar ;)
Men kanske bara ska skicka med en grym bild och skriva; Ja, ni ser ju... Awesome!

En grej som ställer till det lite för mig i mitt skrivande är att rekryterande är redan en "del-chef" till mig, de vet alltså vem jag är och vad jag jobbar med så egentligen vill jag skriva: Du vet ju vem jag är och vad jag gör så, ring om det verkar intressant.
 
Haha! Nej det tror jag inte, jag har inget badkar ;)
Men kanske bara ska skicka med en grym bild och skriva; Ja, ni ser ju... Awesome!

En grej som ställer till det lite för mig i mitt skrivande är att rekryterande är redan en "del-chef" till mig, de vet alltså vem jag är och vad jag jobbar med så egentligen vill jag skriva: Du vet ju vem jag är och vad jag gör så, ring om det verkar intressant.
Blandade ihop dig med någon, men jag tänker att idén är kanon! :D
Oh, den är värst! Det är jobbigt att berätta om sig själv för någon som redan vet vem man är!
 
Hehe i lgh lyckades jag aldrig ta slut på varmvatten och då kunde jag stå bra länge i duschen. Huset vi hyrde tidigare hade bara en 55 l varmvattenberedare, då räckte inte varmvattnet alls långt som i nuvarande boende på 150 åtminstone :D. Du kan ju annars koka vatten till disken, så gjorde jag förr :p .
Haha. 55 liter är MASSOR :D
Förrförra ägaren till mitt hus snålade när beredaren dog. Så nu står en beredare om 30 liter här i huset. Det räcker om man stänger av vattnet medan man tvålar in sig...
 
Blandade ihop dig med någon, men jag tänker att idén är kanon! :D
Oh, den är värst! Det är jobbigt att berätta om sig själv för någon som redan vet vem man är!
Haha, en gång när jag sökte en tjänst internt så blev mitt personliga brev inte så mycket längre än:
Ja, ni vet ju var jag sitter om ni undrar något mer.

(kan tillägga då att det var en tjänst som det var väldigt väntat att jag skulle söka, det kom inte som en överraskning och ingen blev grinig på det korta brevet).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
38 861
Senast: cambodia
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp