Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick nog och mätte nyss temperaturen här på jobbet. 16 grader där jag sitter i vaktmästeriet. 12 där jag egentligen skulle sitta om det inte var corona. 8 i entrén.

Ringde hyresvärden och sa att jag fryser. Alla element är på 100% tydligen men de kunde testa att höja värmen i entrén.

Släpade fram ett element till (totalt har jag nu 3 element, ett el och två olje) utöver de 2 fasta element vi har här. Gissar att det kommer hjälpa föga :arghh:
 
När datorn tappat förtroendet för en :(
72DA3CE0-EC57-45A3-88FD-A0F03068AF79.webp
 
Fick nog och mätte nyss temperaturen här på jobbet. 16 grader där jag sitter i vaktmästeriet. 12 där jag egentligen skulle sitta om det inte var corona. 8 i entrén.

Ringde hyresvärden och sa att jag fryser. Alla element är på 100% tydligen men de kunde testa att höja värmen i entrén.

Släpade fram ett element till (totalt har jag nu 3 element, ett el och två olje) utöver de 2 fasta element vi har här. Gissar att det kommer hjälpa föga :arghh:

Jag insåg att det inte var så konstigt att jag var stel och frusen när min nyinköpta våg visade temperatur på 15 grader inne. Det gör så stor skillnad på kroppen av bara några grader varmare. Har nu 18 grader inne. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 627
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp