Tycker det är svårt att veta vad som skaver mest.Nä, det gör ju inte det.. men ibland hade det varit så skönt att bara få strunta i allt och göra ingenting ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är svårt att veta vad som skaver mest.Nä, det gör ju inte det.. men ibland hade det varit så skönt att bara få strunta i allt och göra ingenting ett tag
Tycker det låter som att du skulle behöva sjukskriva dig några dagarpå jobbet och idag vete tusan om jag kommer orka ta tag i någonting
Jag är helt slut.
När datorn tappat förtroendet för en
Visa bifogad fil 65962
Jag vet inte om det skulle främja vårt förhållande?Gör en @dobbis... men öppna fönstret först
Jag vet inte om det skulle främja vårt förhållande?
Ringer tillbaka till IT-avdelningen:Nä men det skulle vara enormt tillfredsställande för dig iaf
Fick nog och mätte nyss temperaturen här på jobbet. 16 grader där jag sitter i vaktmästeriet. 12 där jag egentligen skulle sitta om det inte var corona. 8 i entrén.
Ringde hyresvärden och sa att jag fryser. Alla element är på 100% tydligen men de kunde testa att höja värmen i entrén.
Släpade fram ett element till (totalt har jag nu 3 element, ett el och två olje) utöver de 2 fasta element vi har här. Gissar att det kommer hjälpa föga
Jag insåg att det inte var så konstigt att jag var stel och frusen när min nyinköpta våg visade temperatur på 15 grader inne. Det gör så stor skillnad på kroppen av bara några grader varmare. Har nu 18 grader inne.
Väger vågen temperaturen?
Hahaha! Nymodigheter vettu. Nej men, temperaturen står glatt vid sidan om vilken vikt man har. Vet inte riktigt varför? Men det kan den väl få syssla med.
Vilken onödig funktion! "Vänta lite, jag ska bara gå och väga mig så att jag vet om det är rimligt att skruva upp värmen i elementen eller ej!"