Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch. Takboxar. Mitt stora hatobjekt just nu. Och varannan bil har en känns det som. Blir mycket klagande för mig själv när jag är ute och åker om takboxar och folk som inte kan köra "normalt".Vi överlevde resan ner hit trots en massa skiboxar på E4:n Kan alla jäkla stadsbilister hålla sig hemma och inte riskera livet på oss som faktiskt kan köra på landsväg!
Det hela började också bra med att särbon skulle köpa lite snacks på ICA i Ramsele. Där är det någon jäkla fjällturist med en drös ohängda ungar som springer omkring och kladdar på ALLT, inkl särbons varor. Han höll inte tyst kan jag avslöja Kan ha blivit en rätt ljudlig tirad om puckade turister från storstaden som skiter i coronarestriktioner Damen i kassan hade flinat rätt bra
Edit: En av ungarna hade geggat så mycket med en glasspinne att den hade gått upp och när kärringen lägger upp den säger hon: "Åh, den är trasig" så hon fick ta en ny
Förstår det.Upptäckte avgiften när jag skulle betala veckans handling. Jag blev rätt sur, inte för att de tar en avgift men för att det inte fanns någon info över huvud taget på sidan.
Ptja inte ens det är ju (uppenbarligen) 100 procentSåg precis i sociala medier att en kvinnlig bekant till mig som steriliserat sig, blivit med barn Snacka om snopet.
Vilken mardröm.Såg precis i sociala medier att en kvinnlig bekant till mig som steriliserat sig, blivit med barn Snacka om snopet.
Vilken mardröm.
Bästa känslan någonsin: att säga upp sig från jobbet. Tycker man får en känsla av att bestämma över sitt eget livIdag har jag jobbat, sagt upp mig från jobbet, varit småförfärad över mitt beslut så där i efterhand, sjukgymnastiserat och så ätit semla till middag Dags att sova tror jag!
Alltså.. jag är banne mig avundsjuk nu. Pratade med min syssling igår. Hon har en jättebra lön. Nu berättade hon att hennes bästa vän som sökte nytt jobb och med coachning av henne gick upp från 60 000,- /mån till 100 000,-/mån
Fasen jag har fel jobb. Missunnar henne inte alls detta men kände genast avundsjukan om att åhhh jag vill också
Alltså på riktigt fatta hur mycket kag skulle spendera på mina hästar om man fick in så mycket