Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy satan så slut jag är i kroppen och hjärnan efter i dag. Hur mycket kan hända på en dag liksom?
Nåja. I morgon har jag möte en timme vilket innebär att jag kanske kan pusta en stund.

Nu ska jag ta min urtrötta hjärna och försöka fatta viktiga bolånebeslut :wtf: Känner att det är helt fel dag.
Huvudvärken är dessutom tillbaka. :cautious:
 
Sonen kom och undrade över hjälp då han inte förstod lärarens anvisningar. De skulle räkna ut tiden som solen var uppe, där det rätta svaret var 17, 96. Detta ifrågasatte min son då klockan bara är 60 minuter men fick till svar att läraren inte hade något svar mer än att den korrekta uträkningen blir 17 tim 96 min. Genom en tidskalkylator på internet så skulle det korrekta svaret vara 17 tim 56 minuter. Borde inte en matte-lärare reagera på svaret i facit ?
 
De är tillbaks nu! Mina älskade nässlickare!
72F76866-B902-4642-938D-1C474DDF7EDF.webp
 
Lägenheten är helt jäkla fantastisk, som gjord för mig och katterna :love: o riktigt mysigt, lugnt område :love:
Nu är det bara den här perioden med terror innan jag får svar om jag får den :nailbiting:Jag vet jag inte har några anmärkningar och har alltid skött hyran så lär få bra referens från nuvarande hyresvärd iaf. Men hjärnan går "tänk om och tänk om, du vet heller inte om det är fler som vill ha den"... Jag var iaf noga med att erbjuda fler referenser än de bad om och nämna jag jobbar på sjukhuset, man vet aldrig om det kan ge lite extrapoäng nu i pandemitider :angel: Hoppas hoppas hoppas :love:
 
Lägenheten är helt jäkla fantastisk, som gjord för mig och katterna :love: o riktigt mysigt, lugnt område :love:
Nu är det bara den här perioden med terror innan jag får svar om jag får den :nailbiting:Jag vet jag inte har några anmärkningar och har alltid skött hyran så lär få bra referens från nuvarande hyresvärd iaf. Men hjärnan går "tänk om och tänk om, du vet heller inte om det är fler som vill ha den"... Jag var iaf noga med att erbjuda fler referenser än de bad om och nämna jag jobbar på sjukhuset, man vet aldrig om det kan ge lite extrapoäng nu i pandemitider :angel: Hoppas hoppas hoppas :love:
Hoppas du får den!
 
Nähä.om man skulle resa ur soffan o åka för att handla så man kan äta idag med.
Jag löste min lunchvånda med att svänga förbi grannen på vägen hem från kulturgården och
köpa en matlåda. Synnerligen bekväm matlagning :D

Inte för att jag saknar mat i skåpen utan för att jag bara inte orkade laga nåt riktigt. Nu fick jag restaurangmat för två måltider och behövde inte göra något själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 377
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 139
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp