Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu vet jag inte riktigt hur det ser ut med det som kompis har gett dig, men rent spontant tänker jag att du bara behöver säga vad du vill få gjort och sen får de sätta rätt person på jobbet.
Jag hade nog tagit typ rensa ogräs, klippa gräsmatta, skära kanter eller vad man nu har som behövs göras men aldrig blir av. Nu talar jag helt utifrån mig själv. 🙈 Rödmålning är också sånt som är skönt att slippa. :)
Jag förstår att det inte var det du behövde och att det skapar ännu mer stress, men för att göra det bästa av situationen, hitta något som du inte behöver arbetsleda så mycket.
Tack för input.
Ja, men jag behöver också kolla vad han förväntar sig då han benämns som hantverkare.
Sen om han har mycket erfarenhet är det väl läge att försöka utnyttja den.
Men det blir ju fortfarande förberedelser och inköp för eventuell målning osv.
Och att bedöma hur effektiv han är osv för att planera 16h gör ju att jag måste ha en radda saker redo.
Det var inte min kompis btw utan min syster.
 
Har handlat mat så här på natten :D

Dvs online ;) och förundras över hur ica kan kräva veckor i förväg medan mathem ställde upp med att komma redan idag(!), fantastiskt!
Mathems priser är ju därefter också ;)
Handlar alltid på Ica och brukar gå bra att få tid snabbt. Oftast bokar jag dock en tid typ en vecka i förväg och sen lägger jag till varor efter hand jag kommer på.
 
På väg till jobbet. Tajmade såklart årets finaste dag med att vara på kontoret :meh:
Ja, det är onekligen varmt idag O_o
A2A16509-2220-46F5-94C2-5EBB8264662F.webp
 
Tack för input.
Ja, men jag behöver också kolla vad han förväntar sig då han benämns som hantverkare.
Sen om han har mycket erfarenhet är det väl läge att försöka utnyttja den.
Men det blir ju fortfarande förberedelser och inköp för eventuell målning osv.
Och att bedöma hur effektiv han är osv för att planera 16h gör ju att jag måste ha en radda saker redo.
Det var inte min kompis btw utan min syster.
Aha, min mamma skulle kunna få för sig att ge bort något sånt. :(
Men är det något som måste användas snart? Eller går det att vänta till hösten eller något sånt så du hinner fundera i lugn och ro.
 
Men är det något som måste användas snart? Eller går det att vänta till hösten eller något sånt så du hinner fundera i lugn och ro.
Tänkte på samma sak @Cattis_E
Du kanske inte behöver lösa ut presenten precis nu?!
Ta det när DU vet vad du vill ha gjort och när! Annars är det ju ingen present, men jag håller med Snurrfian att det är något som min mor också kan göra "i all välmening" :meh:, inget ont men inte så genomtänkt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 380
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 141
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp