Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så fortsätter det hela med magsjukt barnHua. Bitter av diverse anledningar, känner mig missförstådd och blev dessutom både frusen och slutkörd samtidigt.
Bäddade rent här med idag. Den känslan när man kryper ner sen är verkligen oslagbar.Nyduschad och har bytt sängkläder. Älskar den känslan! Sov en stund i eftermiddags så det blev lite sent med allt nu...
Det handlar väl snarare om att mathem har sitt fokus enbart på näthandel. Ica har ett maxantal på onlinehandel som fylls snabbt. Jag har ibland lyckats få en tid dagen efter på Ica men oftast är de slut.Har handlat mat så här på natten
Dvs online och förundras över hur ica kan kräva veckor i förväg medan mathem ställde upp med att komma redan idag(!), fantastiskt!
Vi gick tydligen upp ungefär samma tid . Snart framme vid jobbet. Imorrn blir det tyvärr ytterligare en kvart tidigare.Very trött. Ska släpa mig upp och duscha för att se om jag hinner sminka mig lite idag så jag inte ser lika döende ut som jag känner mig.
Nu vet jag inte riktigt hur det ser ut med det som kompis har gett dig, men rent spontant tänker jag att du bara behöver säga vad du vill få gjort och sen får de sätta rätt person på jobbet.Känner mig stressad....
Bara för att gnälla får ni förklaringen också. Orkar inte göra egen tråd där jag kunnat fråga om jag är otacksam...
En av hästarna tycks dessutom vara lite halt..
En födelsedagspresent (fyllde jämt) adderade en del stress.
Känner mig på ett sätt otacksam, men att utan att checka om det är en bra idé har hon betalat arbetskraft åt mig hos sådan veteranfirma.
Jättesnällt men nu måste jag ta kontakt, kolla vad utvald person kan, tänka ut 16h jobb och arbetsleda det.
Jag som inte ens har koll på ordningen på kommande arbeten än..
Det blir nog bra när det är igång, men just nu är det jobbigt eftersom jag har svårt för sådana telefonsamtal där man behöver diskutera sådant.
Det är hennes lösning på att jag önskade hjälp med en hästhage som nu nästan är klar tack vare alla som kom på de utvalda dagarna. Och i och med att det är en skogshage var det mycket jobb.
Suck..