Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart finns denna värme så att man kan ha shorts och t-shirt? Här mitt i Skaraborg öser regnet ner och det är muletIdag har jag det perfekta jobbet åker runt ute på moppe och bara njuter av värmen. Lägenheter nu, men snart blir det någon timme i villaområde istället. Jag kör i shorts och t-shirt och efter jobbet blir det lååång promenad med hundarna.
Du är inte ensam, här i Västernorrland är det mulet och regn på väg ocksåVart finns denna värme så att man kan ha shorts och t-shirt? Här mitt i Skaraborg öser regnet ner och det är mulet
Jag vet inte. Det stod att jag gör upp om när med honom. Men känner att jag måste ringa snart och stämma av iaf..Aha, min mamma skulle kunna få för sig att ge bort något sånt.
Men är det något som måste användas snart? Eller går det att vänta till hösten eller något sånt så du hinner fundera i lugn och ro.
Precis så. Tack för att ni förstår min reaktion.Tänkte på samma sak @Cattis_E
Du kanske inte behöver lösa ut presenten precis nu?!
Ta det när DU vet vad du vill ha gjort och när! Annars är det ju ingen present, men jag håller med Snurrfian att det är något som min mor också kan göra "i all välmening" , inget ont men inte så genomtänkt...