Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Less på Trocadero?! Hädelse! Det är ju på nivå med kaffe i skalan "livets dryck"!Har inte Trocadero.
Drack Sprite zero i stället. Rätt less på Trocadero.
Ser Tunnelbanan.
Det beror nog på vilken del av Skåne du satsar på, tänker jag?Där får man ännu ondare i huvudet av galen budgivning o hissnande priser.
Exakt. En helt vanlig villa i norra Skåne kostar inte mycket. Nu var vårt hus billigt och innan corona, men man får trevliga villor här för 1-1,3 miljoner här. 50 minuter från Malmö och 25 minuter till Lund med tåg.Det beror nog på vilken del av Skåne du satsar på, tänker jag?
Flytta till Skåne
Vilket hus Till och med i jämförelse med här uppe i norrland är det bra pris!Exakt. En helt vanlig villa i norra Skåne kostar inte mycket. Nu var vårt hus billigt och innan corona, men man får trevliga villor här för 1-1,3 miljoner här. 50 minuter från Malmö och 25 minuter till Lund med tåg.
Ett exempel på en trevlig villa för en vanlig familj (inte min by): https://www.hemnet.se/bostad/villa-...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone
(Bjärnum är inte särskilt långt från Hässleholm, som är en stor järnvägsknutpunkt till bla Stockholm @Voeux )
Inom kristianstad,ner till Ystad ,ut till sjöbo o upp till höör.söder om hässleholm, så innan för den ringen men gärna åt öst.Det beror nog på vilken del av Skåne du satsar på, tänker jag?
Är du med i sy till djur på fb? Flera av dom där syr till vinthundar och det ligger mönster i filerna.Räknar lite på vad det skulle kosta att sy egna hundtäcken osv. Kan lätt konstatera att det är värt att sy själv till mina hundar för att slippa köpa färdiga, men det verkar också som att jag skulle kunna tjäna lite pengar på det OM jag lär mig sy så bra som jag hoppas på. När jag visat mina idéer för andra så har de genast sagt att de vill köpa, så en efterfrågan finns tveklöst. Hade varit fint om sådant gick att ha åtminstone som en liten extrainkomst... Men ja, måste träna en del först bara Har precis beställt material till min senaste idé iaf och hoppas på att få hem det innan nästa helg.