Där får man ännu ondare i huvudet av galen budgivning o hissnande priser.Flytta till Skåne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där får man ännu ondare i huvudet av galen budgivning o hissnande priser.Flytta till Skåne
Funderar på om en plötslig besatthet av citronmuffins är en biverkning av Pfizer vaccinet
Än så länge har mitt bunkrande varit något av ett fiasko. Känner inte ett dugg. Möööööligtvis när jag känner efter riktigt noga kan det sticka lite i armen när jag håller den på ett visst sätt. Nåja, behöver iofs inte gå och handla på ett tag
Jag uppmanades att sitta kvar i bilen en kvart innan jag åkte därifrån. Undrar hur många som verkligen gjorde det.
Jag fick vänta kvar i 30 minuter eftersom jag haft reaktioner på t.ex getingstick tidigare. Alla dom som fått vaccin på samma HC som jag idag satt snällt och väntade kvar sin kvart eller halvtimme Man gör det ju för sin egen skull liksom, så jag förstår inte om det är någon som bara går därifrånÄr väl på eget ansvar.....Mamma som hade stor risk att reagera (men gick över förväntan tack och lov!) var kvar en timme för säkerhets skull, vilket hon ju i det fallet skulle .
Ja, det gör jag. Du kan få den snö som snöar här nu iställetHåller tummarna för att vi slipper regn!
Ja, det gör jag. Du kan få den snö som snöar här nu istället