I mitt fall tyder den iaf omöjligt på hög alkoholkonsumtion. Andra problem med levern pga medicin är mer troligt.Jaså, vilka felkällor tänker du finns?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I mitt fall tyder den iaf omöjligt på hög alkoholkonsumtion. Andra problem med levern pga medicin är mer troligt.Jaså, vilka felkällor tänker du finns?
I mitt fall tyder den iaf omöjligt på hög alkoholkonsumtion. Andra problem med levern pga medicin är mer troligt.
PEth bildas bara i närvaro av alkohol, det förekommer inte i kroppen annars. Ett av de få prov vi har med nästan 100% specificitet och sensitivitet. Leverpåverkan har inget med PEth att göra, tyvärr.
Då har de blandat ihop testen. Eller så svarar testet på de två glas vin jag druckit senaste halvåret. Vilket var några veckor sedan.PEth bildas bara i närvaro av alkohol, det förekommer inte i kroppen annars. Ett av de få prov vi har med nästan 100% specificitet och sensitivitet. Leverpåverkan har inget med PEth att göra, tyvärr.
Om läkemedlet innehåller mannitol då? Eller är det bara etanol som är den enda möjliga faktorn i mediciner som ger ett sådant svar?Ja, undantaget om man äter en medicin som innehåller etanol naturligtvis.
Eller glycerol, upptänkte att jag kollade på nya versioner som tillkommit sedan patentet gått ut.Om läkemedlet innehåller mannitol då? Eller är det bara etanol som är den enda möjliga faktorn i mediciner som ger ett sådant svar?
Köp en orange silikonskål att poppa popcorn i, så kan du bestämma helt själv hur salta popcornen ska vara.... Och hur mycket olja/smör de ska innehålla, osv. Jag ÄLSKAR min! Blir MYCKET godare än micropopcorn ! Googla på "orange skål popcorn" så ser du vad jag menar.... Lékué har jag, men det verkar finnas andra varianter nu också.Äter micropopcorn med smörsmak som är på tok för salta och funderar på att gå och lägga mig.
Minns inte, det var nån vårdsida jag läste det på.Jaså, vilka felkällor tänker du finns?
Då har de blandat ihop testen. Eller så svarar testet på de två glas vin jag druckit senaste halvåret. Vilket var några veckor sedan.
Tagit samma test när jag druckit mer normalt, alltså typ varannan helg och då har jag inte haft höjda nivåer.
Om läkemedlet innehåller mannitol då? Eller är det bara etanol som är den enda möjliga faktorn i mediciner som ger ett sådant svar?
Minns inte, det var nån vårdsida jag läste det på.
Mina blodvärden är tydligen typiska för personer med missbruksproblem, men mitt problem är inte alkohol utan en överviktsoperationProverna igår visade höga levervärden så nu tror vården att jag är alkoholist. Druckit typ två glas vin på ett halvår, så den ettiketten passar inte.
Just börjat med medicin som kan ge leverpåverkan, så antar att det är den som ger utslag på blodproverna. Är dock jobbigt att behöva förklara att jag väldigt sällan dricker, när vården tror motsatsen.