Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver du i ark som nån annan gjort eller skapar du eget?Alltså. Jag vill mörda människan som kom på excel. INGET FUNKAR.
Någon annan har gjort det. Får något fel om länkar när jag öppnar det som inte går att uppdatera enligt excel. Sen när jag ändrar i flextiderna för måndag ändras samtliga tider i hela excelarket till dessa tider. Försöker jag lägga in tider på en tisdag står det bara +C15 där man ska lägga in tider.Skriver du i ark som nån annan gjort eller skapar du eget?
Då har de som skapat det gjort nåt felNågon annan har gjort det. Får något fel om länkar när jag öppnar det som inte går att uppdatera enligt excel. Sen när jag ändrar i flextiderna för måndag ändras samtliga tider i hela excelarket till dessa tider. Försöker jag lägga in tider på en tisdag står det bara +C15 där man ska lägga in tider.
Har försökt lägga in flex sedan januari, sporadiskt sådär. Jag har lätt använt upp 80-90 arbetstimmar till att försöka lägga in flextid Antingen lyckas jag göra det ännu värre när jag försöker fixa problemet så hela grejen ballar ur eller så händer ingenting.
Det konstiga är att ingen annan verkar haft problem? Fattar verkligen inte varför jag får problem heller, jag gör ingenting utöver det jag bör göra med filen men den beter sig ändå som ett asDå har de som skapat det gjort nåt fel
Det skyller jag på när nån annan skapat mallen haha
Har du lagt mer än två veckors arbetstid på att försöka rapportera in flextid i ett exceldokument utan att be om hjälp? Det om något låter orimligt..Någon annan har gjort det. Får något fel om länkar när jag öppnar det som inte går att uppdatera enligt excel. Sen när jag ändrar i flextiderna för måndag ändras samtliga tider i hela excelarket till dessa tider. Försöker jag lägga in tider på en tisdag står det bara +C15 där man ska lägga in tider.
Har försökt lägga in flex sedan januari, sporadiskt sådär. Jag har lätt använt upp 80-90 arbetstimmar till att försöka lägga in flextid Antingen lyckas jag göra det ännu värre när jag försöker fixa problemet så hela grejen ballar ur eller så händer ingenting.
Jag har bett om hjälp men ingen vet (dåligt med datakunskaper allmänt på mitt jobb, jag är den bland mina närmsta kollegor som är duktigast på datorer/system etc. Dock är jag helt lost när det gäller excel)Har du lagt mer än två veckors arbetstid på att försöka rapportera in flextid i ett exceldokument utan att be om hjälp? Det om något låter orimligt..
Men du skrev ju att ingen annan har problem, då skulle väl du bara kunnat bett nån av dina kollegor att lägga in åt dig/titta vad du gör fel. Du skriver ju också att du nu ska prata med din chef - det hade du väl kunnat göra efter att ha provat 1 timme. Blir upprörd å din arbetsgivares vägnar förstår inte heller hur du själv kan ha orkat hålla på med något så ”oviktigt” två veckor utan att ge upp. Har du jättelite att göra på jobbet?Jag har bett om hjälp men ingen vet (dåligt med datakunskaper allmänt på mitt jobb, jag är den bland mina närmsta kollegor som är duktigast på datorer/system etc. Dock är jag helt lost när det gäller excel)
Personen som gjort exceldokumentet får jag helt enkelt inte kontakta. Svårt då att få hjälp.
Be t.ex. @Tranan om hjälp?Jag har bett om hjälp men ingen vet (dåligt med datakunskaper allmänt på mitt jobb, jag är den bland mina närmsta kollegor som är duktigast på datorer/system etc. Dock är jag helt lost när det gäller excel)
Personen som gjort exceldokumentet får jag helt enkelt inte kontakta. Svårt då att få hjälp.
Testar med chefen förstBe t.ex. @Tranan om hjälp?
Hoppas att jag kan leva upp till allas förväntningar!Be t.ex. @Tranan om hjälp?
På jobb,
Nedräkning pågår. Igår hämtade jag ut min nya telefon ååh så fin den var. Måste man ge ut sitt nummer till folk? Vet inte ens om sambon ska ha det...
Tänk vad tyst och fint när ingen kan nå mig moahahahaha
Telefonen känns lyxig iallafall ikväll ska jag fixa så den blir prio 1
Laddar för att mejla och påminna herr undvikande-chef också.