Vad jag vet så är inte peth-prov helt tillförlitligt.Det var det jag hade högt på. Så det kommer inte bli lätt att övertyga om att jag faktiskt dricker väldigt sällan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag vet så är inte peth-prov helt tillförlitligt.Det var det jag hade högt på. Så det kommer inte bli lätt att övertyga om att jag faktiskt dricker väldigt sällan.
Bevisligen inte i mitt fall iaf.Vad jag vet så är inte peth-prov helt tillförlitligt.
Jag skulle gissa på björk… Ett skit är det Jag har inte testat mig men med hjälp av uteslutningsmetoden så är jag allergisk mot de mesta pollensorterna, dock mest ek. Tips att ladda ner appen Pollenkollen, jag börjar käka min medicin vid första antydan om pollen (brukar vara i februari ) då man behöver bygga upp ett skydd ett tag för att det ska hjälpa bättre.Hmpf. Testade att sluta äta pollenpiller, har varit utan i två dagar och nu är jag täppt i näsan, nyser konstant, ont i huvudet och trött som bara den.
Får börja äta dem igen i morgon. Borde verkligen gå och ta reda på vad jag är allergisk mot.
Lägg dom i ett durkslag och spola av dom!Äter micropopcorn med smörsmak som är på tok för salta och funderar på att gå och lägga mig.
Mamma fick komma hem idag. Hon har fått ordentliga mängder antibiotika/penicillin i droppet och även fått med tabletter hem. Vet inte om man på något vis försöker mota Olle i grind, infektionen (eller symptomen i alla fall) förra gången kom efter 4-5 månader och de påstår att det inte kan ha med operationen att göra. Ändå gör man så här nu. Men inget dumt i det, kan det hjälpa så är det toppen. De påstår att reaktionen på AZ-vaccinet var en allergisk reaktion, ingen infektion. Men även där blir man ju fundersam.
Strunt samma. Hon mår skit nu, de skulle ha ner slangen i magen på samma ställe som sist, men där var det ju massa ärrvävnad. Så de fick möblera om lite vilket hon såklart får ont av. Men när allt är lugnt, hoppas jag att detta blir bra
Och jag vet inte varför jag berättar detta för er egentligen. Kanske behöver prata eller nått.
Vad jag vet så är inte peth-prov helt tillförlitligt.