Jag beställde en (1) bh från Zalando. Idag får jag mail från posten att min pall (!) från Zalando levereras imorgon. Hur jäkla stor bh är det egentligen?
Det var ingen pall, bara en liten låda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde en (1) bh från Zalando. Idag får jag mail från posten att min pall (!) från Zalando levereras imorgon. Hur jäkla stor bh är det egentligen?
Verkligen!Åh vad jobbigt
De dem ta PEth-värde om de inte tror på dig.Proverna igår visade höga levervärden så nu tror vården att jag är alkoholist. Druckit typ två glas vin på ett halvår, så den ettiketten passar inte.
Just börjat med medicin som kan ge leverpåverkan, så antar att det är den som ger utslag på blodproverna. Är dock jobbigt att behöva förklara att jag väldigt sällan dricker, när vården tror motsatsen.
Tror vården det trots att du börjat med medicin som ger leverpåverkan??Proverna igår visade höga levervärden så nu tror vården att jag är alkoholist. Druckit typ två glas vin på ett halvår, så den ettiketten passar inte.
Just börjat med medicin som kan ge leverpåverkan, så antar att det är den som ger utslag på blodproverna. Är dock jobbigt att behöva förklara att jag väldigt sällan dricker, när vården tror motsatsen.
Det var det jag hade högt på. Så det kommer inte bli lätt att övertyga om att jag faktiskt dricker väldigt sällan.De dem ta PEth-värde om de inte tror på dig.
Japp. Märkligt nog.Tror vården det trots att du börjat med medicin som ger leverpåverkan??
AhaDet var det jag hade högt på. Så det kommer inte bli lätt att övertyga om att jag faktiskt dricker väldigt sällan.
Men gud så märkligt! Och jag fattar att det känns jättehemskt att inte bli trodd om något sånt!Japp. Märkligt nog.
Ja, sjukt jobbigt.Men gud så märkligt! Och jag fattar att det känns jättehemskt att inte bli trodd om något sånt!
Om jag inte minns fel så tar du nu en medicin jag också går på. När jag hade den i kombination med annan medicin som kan påverka levern fick jag höjda värden. Det ansåg man ju direkt berodde på medicineringen. Trots att jag för det mesta får ny läkare pga att de verkar ha väldig omsättning på läkare där så var det ingen som liksom antydde annat.
Fy, så trist bemötande!
Det var ingen pall, bara en liten låda
Meh, tråkigt...
Jag fick gå så med värden som låg lite på gränsen ett tag utan åtgärd. Man bara kollade så att det inte blev värre. Jag är ju inte direkt en stordrickare jag heller. Så det var rätt givet att det var medicineringen.Ja, sjukt jobbigt.
Vad gjorde de när du fick förhöjda värden?
Den här medicinen hjälper mig iofs inte det minsta just nu, men läkaren ville testa höja när vi pratade igår. Men ja, nu ser ju inte proverna bra ut så får väl se.Jag fick gå så med värden som låg lite på gränsen ett tag utan åtgärd. Man bara kollade så att det inte blev värre. Jag är ju inte direkt en stordrickare jag heller. Så det var rätt givet att det var medicineringen.
Jag tyckte inte de 2 andra medicinerna hjälpte direkt. Så de togs bort. Det var ju en lite enklare lösning än för dig.
Hoppas du också kan få annan hjälp som funkar för dig!Den här medicinen hjälper mig iofs inte det minsta just nu, men läkaren ville testa höja när vi pratade igår. Men ja, nu ser ju inte proverna bra ut så får väl se.
Känns rätt hopplöst med medicin dock. Provat de flesta mediciner genom åren utan resultat. Har haft bra perioder, men inte tack vare någon medicin.
Pratas dock om andra insatser nu, så får försöka hålla ut och se om det hjälper typ.
Jag tror att vården tänker rätt gällande min behandling, har bra stöd och de gör verkligen allt de kan. Men ansvaret för att bli frisk ligger i slutändan på mig själv och jag är väl inte riktigt där än att jag klarar av det. Typ.Hoppas du också kan få annan hjälp som funkar för dig!
Vad som funkar för en är ju så himla olika. Men för mig blev räddningen rätt terapeut och metod. Då hade jag provat det mesta och trodde nog inte jag skulle kunna må bättre någon längre period. Men det vände tack och lov med dennes hjälp.
Hoppas detsamma för dig!