Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då har de inte heller levererat och risken för varan ligger fortfarande hos transportören. Förutsatt att ni inte har något godkännande för att de får ställa av leveranser?
Nej jag har då inte godkänt något. Inte signerat heller, men de har förmodligen som vanligt signerat åt mig (de är så snälla så :banghead: )
Har fått min signatur förfalskad vid 7 tillfällen på det här jobbet. :cautious: Även kollegorna har varit med om det. De dumpar paket, skriver under med någon kråka och drar. Vi har kontaktat polis och de leveransföretagen som varit inblandade.
 
Nej jag har då inte godkänt något. Inte signerat heller, men de har förmodligen som vanligt signerat åt mig (de är så snälla så :banghead: )
Har fått min signatur förfalskad vid 7 tillfällen på det här jobbet. :cautious: Även kollegorna har varit med om det. De dumpar paket, skriver under med någon kråka och drar. Vi har kontaktat polis och de leveransföretagen som varit inblandade.
När jag jobbade som transportledare så såg vi väldigt allvarligt på sånt! Och jag hade aldrig svarat dig som de gjort heller... Får jag gissa på Schenker eller DHL?
 
Lämnat blodprov på VC. Handsprit så det ångade plus munskydd. Lyssnade på beredning under tiden. Ska städa hönshuset om en stund. Är trött.
Sist jag lämnade prover var jag den enda i rummet som brukade handsprit.. Den som tog provet spritade varken sig själv eller min hud när hon tog proverna..utan handskar dessutom! Jag hann inte ifrågasätta vad hon höll på med förrän hon stuckit mig..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 337
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp