Står i kö på posten på Hemköp. Sjukt segt och jag hoppas att de har julfrimärken så jag inte står här i onödan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tillbehör hoppas jagSom tillbehör eller......huvudrätt..... ??
Psykologen ringde till slut. Bara 1 tim och 45 min sent.. Han sa att i och med att jag är skadad så trodde han att jag ändå inte skulle göra något speciellt så då spelade det ingen roll om jag fick vänta. Bra tänkt psykologen, bra sätt att få en att lita på psykiatrin.
Ja, det skulle man kunna säga.Men vad knasigt resonerat!
Det funkar med vanliga frimärken annars. De är en krona dyrare.Står i kö på posten på Hemköp. Sjukt segt och jag hoppas att de har julfrimärken så jag inte står här i onödan
Lägger till några , och kanske en .Har dragit mig för att köpa nya vantar pga att jag fått tillfälligt nytt postombud längre bort plus köbildning så här i juletid men hittade en webbshop där de hade instabox som leveransalternativ så beställde yllefingervantar och -sockar.
Min katt gillade också julgranen, eller det kanske var ljusen. Hon brukade ligga på en pall bredvid granen, hon låg aldrig på den pallen annars, bara när julgranen var framme/tänd.Åkte och köpte en liten julgran istället för min katt blir så besviken om vi inte har någon, han älskar att ligga under den och mysa som den Kung han är ❤
Biiild!!Någon har ställt en 3 meters uppblåsbar tomte på läktaren i ridhuset. Undrar hur detta kommer gå
Tyvärr verkar inte inte inte min mobil lira med BukeBiiild!!
Barnet frågade ”om du fick choose en person i hela världen som skulle få live for ever, vem skulle du choose då?”*
Svarade utan att blinka ”David Attenborough”
#DåligMor går och gömmer mig i skamvrån nu...
*översättning för de som inte är flytande i svengelska: ”om du fick välja en person i hela världen som skulle få leva för evigt, vem skulle du välja då?”