Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade häromdagen med ett utslag på höften. Det ser ut som en streck-gubbe. Nu debatterar mina vänner om det är en "fae"/"fairy" som tagit sig in i min kropp genom min höft. Rimligt.

Man är inte på topp på varken utsidan eller insidan - säger jag medens jag trycker en lussebulle trots att jag bara får äta fucking grönsaker och kyckling pga huden.

Hemkommen efter stallet och har hunnit duscha och äta kvällsmat samt packa till imorgon. Då väntar ett övertidspass på PIVA.
Nu ska vi kolla på Sunes jul och Mirakel :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
79 80 81
Svar
1 600
· Visningar
42 952
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 689
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
459
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka