Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade häromdagen med ett utslag på höften. Det ser ut som en streck-gubbe. Nu debatterar mina vänner om det är en "fae"/"fairy" som tagit sig in i min kropp genom min höft. Rimligt.

Man är inte på topp på varken utsidan eller insidan - säger jag medens jag trycker en lussebulle trots att jag bara får äta fucking grönsaker och kyckling pga huden.
 
Hemkommen efter stallet och har hunnit duscha och äta kvällsmat samt packa till imorgon. Då väntar ett övertidspass på PIVA.
Nu ska vi kolla på Sunes jul och Mirakel :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
928
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp