Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och sa ar det dags att starta dagen. Fast jag inte vill. :cautious: Fy sa trott jag ar i dag ... och det blir inte battre av att jag maste borja med att riva upp mitt stick project. Igen.
 
Kollar på en annan video av hon som gjorde en thanks giving-middag. Nu gör hon köttfärslimpa av köttfärs, ägg... Och ketchup?!
Jag har ofta en skvätt ketchup eller senap i mina köttfärslimpor. Börjar alltid med skorpmjöl och mjölk som får svälla. I med köttfärs och drygt en tesked salt och lite peppar. Sedan improviserar jag. Ofta blir det senap eller ketchup. Det brukar ge bra smak.
 
Jag har ofta en skvätt ketchup eller senap i mina köttfärslimpor. Börjar alltid med skorpmjöl och mjölk som får svälla. I med köttfärs och drygt en tesked salt och lite peppar. Sedan improviserar jag. Ofta blir det senap eller ketchup. Det brukar ge bra smak.
Ja alltså lite som smaksättning men här var det säkert närmre 2dl..
 
Behövde gå och handla gurka och lite annat. Var på väg ut genom dörren när jag hör smasksmasksmask :meh: NÅGON var under soffan och åt på sladdar. Så köpte ett extra paket folie så jag kan linda den runt. När jag kommer hem har katten lyckats krafsa ut en Dreamies påse och kalasade :d Blev sur att jag tog bort den och får gula blickar. Vadå skämmas? Hon försöker gräva fram påsen igen trots tillsägelse.

Förhoppningsvis är det slyngelåldern men hon fyller fyra i maj så jag börjar tvivla.
 
Jag hade precis tittat på den där tramsiga (och MYCKET svenska) reklamen som postades i en annan tråd, vände mig sedan till skärm nummer två där jag pausat en film jag börjat se. Första repliken som hörs i actionscenen när jag tycker på play är: "Are you OK, pal?!" och allt jag kunde höra var "Äru okej, Pär?!" 😂
Innan hjärnan ställt om sig, det blev helt tilt!
 
Kan hända att din vet kan ta hem lite billigare? Det skiljer bara 50kr mellan Apotea och veterinären, och veterinären kunde inte få in någon förrän om två veckor så jag beställer från Apotea så får jag den fortare :)
Ja jag har ju en men den ska bytas
Ska till vet den 4 januari så då har de en hemma till mig.
 
Behövde gå och handla gurka och lite annat. Var på väg ut genom dörren när jag hör smasksmasksmask :meh: NÅGON var under soffan och åt på sladdar. Så köpte ett extra paket folie så jag kan linda den runt. När jag kommer hem har katten lyckats krafsa ut en Dreamies påse och kalasade :d Blev sur att jag tog bort den och får gula blickar. Vadå skämmas? Hon försöker gräva fram påsen igen trots tillsägelse.

Förhoppningsvis är det slyngelåldern men hon fyller fyra i maj så jag börjar tvivla.
Haha älskade Megara.
Henne har du verkligen fått för att vara på tårna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp