Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tydligen blivit inbjuden på någon form av happening med körning och glögg 🙈 Kan noll om körning men jag antar att det är så det går när man groomar lite här och var. Fått 5 inbjudningar från olika kuskar haha. Anton med ponnyexpressen kommer tydligen.
Det kanske kan bli någon form av sweden international horse show light, iom att det är inställt :)

Kom från mataffären för ett tag sen. Har hämtat paket, pantat flaskor och handlat. :up:
Tänkte att söndag morgon är det väl inte så mycket folk och det var det inte, tror jag såg en som var på väg ut och en tant som var där inne.
Nu har jag lite mat … och annat :angel:
Ser Bonde söker fru - kärlek åt alla. Är det nån spinoff till vanliga bsf? :confused:

Jag har tydligen blivit inbjuden på någon form av happening med körning och glögg 🙈 Kan noll om körning men jag antar att det är så det går när man groomar lite här och var. Fått 5 inbjudningar från olika kuskar haha. Anton med ponnyexpressen kommer tydligen.
Det kanske kan bli någon form av sweden international horse show light, iom att det är inställt :)
Kul! Blir avundsjuk!

Väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan äta innan jag ska ut och röja järnskrot .Så jag får undan en del och slipper ha fulla gården efter storstädningen av alla mina uthus .Skönt att röja snö utan att få någon Skeppshults stekpanna eller kastrull i bladet eller något annat järnskrot :p

Tog en promenad några byar bort. Mötte en äldre kvinna mitt uppe i skogen och det visade sig att hon bott på gården som är mitt barndomshem! Hittade dessutom en grillkoja som var jättefint iordninggjord vid en vändplan. Jag har inte ridit där på säkert 15-20 år så jag har inte sett den förr. Den är ganska ny.
Filmade och skickade till avkomman ifall det kompisgänget vill göra en grillutflykt.

Sedär. Det blev lite social samvaro idag också.

Senast ändrad:
Grattis på din dag @LadyCovergirl!

318404_10150345283742965_640667964_8378678_1650412934_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30