Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på Schiphol, halvvägs genom min 5-timmarsväntan på nästa flyg. Har gått rätt smidigt hittills faktiskt, jag hittade en skön stol att sitta i och jobbade i en timme medan jag käkade godis. Nu har jag gått över till vitvin, chips och bok (eller ja, Buke just nu såklart) och är extremt glad för de brusreducerande hörlurarna jag fick av sambon. De stänger ute såväl barens irriterande popmusik som den ännu mer irriterande gubben som sitter bakom mig och tittar på rysk TV - utan hörlurar
Ska snart gå och försöka hitta något vettigt middagsställe. Det mesta är faktiskt öppet, förvånande nog, men det lutar åt att det blir en enkel burgare på Burger King. Med tanke på hur mycket jag redan spenderat på den här flygbiljetten vore det inte helt fel att hålla sig till ifrån de riktiga, dyra restaurangerna.
Dottern och 26-åringen ser verkligen ut att ha hittat varandra om man ser till bilderna du brukar lägga ut!Dagens utflykt blev lyckad och därefter har vi handlat mat, gjort en chokladkolapaj med smulbotten samt ätit kvällsmat.
Nu kollar vi på skidskytte
Visa bifogad fil 60129
Dottern och 26-åringen ser verkligen ut att ha hittat varandra om man ser till bilderna du brukar lägga ut!
Det förstår jag, dom kan vara riktiga små illbattingar ibland, det får vi erfara med syrrans barn!Det går i vågor kan vi säga Det är inte alltid så lätt att hantera en stundtals attitydfylld nioåring Särskilt inte utan vana av barn. (Jag hade inte rett ut det )
Barnet ifrågasätta testar ibland hans gränser och han tycker att det kan vara svårt att sätta gränser mot någon annans barn. Men överlag funkar det väldigt bra och hon tycker mycket om honom
Jag upptäckte precis det.....Inget Så mkt bättre på 4an ikväll. Bara tråkig sport...
Samma här.Jag upptäckte precis det.....
Försöka i alla fall...Nu ska jag döda minotauren
Nyaste intresset är att krydda mat...
Funkar jättebra när hon vill ha kanel på sina fattiga riddare eller parmesansmulor på pastan... Funkar mindre bra när hon häller en halv burk chiliflakes över våra pommes