Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En natt vaknade jag av att jag sprayade nässpray i munnen.Helt klart dags att sova. Vaknade till med telefonen i hand av att jag råkade gilla ett inlägg på FB.
Eller hur?!Sitter och kollar på Uppdrag granskning och är imponerad över att man förväntar sig att människor ska komma ihåg och ställas till svars för typ vartenda ord man sagt i februari. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår
Utmaningen ligger i att det inte får synas vad det ärPromenad klar och paket hämtade nu är bara frågan hur i hela fridens namn jag slår in en grep.
Precis. Och lådan den kom i var trasig. Får klura på det!!Utmaningen ligger i att det inte får synas vad det är
Jag var tvungen att kolla vad en kalimba är för något och det var ju riktigt häftigt!jahopp då kan jag o holy night och ska fortsätta med mele kelikimaka på kalimban. Men nu har jag kört lite för länge och håller på att bli ofokuserad. Ska ändå börja klä på mig träningskläder nu
Älskar att springa reflexbana!