Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det inte så långt kvar :)

Ett däck på transporten lossnade på 45:an där det var enfiligt :eek:. Vi fick lasta av och låna en annan transport, blir nog att vi säljer den gammla. Hästen verkade dock tycka att det var jätteroligt och småtravade med spetsade öron förbi stora lastbilar och vinklade inte ens ett öra åt att lika stora lastbilar passerade i hög hastighet på andra sidan vägen. Han trodde nog att han skulle tävla :laugh::love:

Senast ändrad:
Somnade och vaknade med en liten svart katt som kurat ihop sig vid mina ben. Ligger nog kvar lite till :love:

20201114_142141.webp

Bläh! Har sovit hela fm. Vaknade till vid ca kl 13. Tror jag glömde sätta i ordning morgonmedicinen igår för burken var tom när jag skulle ta den tidigt i morse. Kom inte ihåg om jag tagit så vågade inte ta en dos ifall det skulle bli för mkt. Uppenbarligen hade jag inte tagit morgondosen eftersom jag slocknade och sov som en gnu till kl 13.
Tog iaf lunchdosen när jag vaknat.
Hade tänkt gå t apoteket o Coop i fm men det sket sig.
Kollar just nu tv, det är om ett försvinnande. :(

Är i nån slags symptomlimbo, lite känningar i halsen i veckan och lite snuva nu i två dagar :cautious: Sitter således hemma och har tråkigt :meh: Borde städa men ääääsch. Blir nog lite mer Assassins Creed Odyssey i stället :angel:

Haft en härlig förmiddag i skogen, ville fick driva lite och ingen hälta efter! Han måste ha slagit i något förra helgen! Däremot fick han bada när vi kom hem, han tyckte att det var en bra idé att bada i lersörjan vid vildsvinsåteln. 🙄 Han luktade inte så vidare gott. 😂
Nu har jag typ veckohandlat, kommer kanske behöva köpa frukostbröd i veckan. 👍🏻

jahopp då kan jag o holy night och ska fortsätta med mele kelikimaka på kalimban. Men nu har jag kört lite för länge och håller på att bli ofokuserad. Ska ändå börja klä på mig träningskläder nu :)
Älskar att springa reflexbana!

Väntar på att kaffet ska bli klart och försöker tina efter en tur i skogen. Lite bollspel, lek och fotande som avslutades med korvgrillning :up: Jag var lite för dåligt klädd dock

Om man skulle försöka göra någon nytta och städa lite? Är hungrig men tanken på kycklinggryta för fjärde dagen i följd (till lunch och middag) får det att kväljas lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat