Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte sova så har städat lite.

Megara har tur att hon är söt. Hon hoppar på datorn (tack @Hoarfrost för tips) och tränger sig in bakom datorn och lyckas dra ut usb kablarna från hårddiskarna så de börjar hacka :arghh: sedan tuggar hon lite på dem och sätter sig bekvämt tillrätta, det är varmt och surrar. Hon trampade på grenuttaget så allt stängdes av och datorn började krångla. Jag proppar till men hon är där lika fort igen. Otroligt rolig lek tycker hon, piiip och apsvans iväg och sedan tillbaka lika fort igen.

Sedan piper hon iväg och lägger sig i bakhåll och hoppar på mina fötter. Hon har sprungit runt med eld i baken och sladdat med sina små klor. Nu ligger hon nöjd och mätt och sover bredvid mig. Min lilla ängel.

Jag älskar min vetekudde :heart Det var SÅ skönt att få sova inatt.
Jag la mig i en varm säng, hade satt upp gardinerna på fönsterbrädan så det blåste inte in kallt från fönstret och eventuell värme från elementet kom in. Sedan hade jag sovrumsdörren öppen, så att värme från resten av lägenheten kom in (det är åtminstone liiiite varmare i resten av lägenheten).

Borde egentligen köpa ett element, för det lär dröja innan hyresvärden fattar att de behöver byta fönstren här...

Nu är vi påväg till Stockholm för att lämna fullblodet hos (förhoppningsvis) livstidsfodervärd. Hundarna är med, lilla vita har haft ett anfall nu på morgonen men verkar ha återhämtat sig hyfsat.

Jag har inte varit i Stockholm, så kanske lite intressant att se :)

Maken är iväg hela dagen så jag och ungarna får reda oss själva :) Jag ska dricka upp kaffet och sen gå till skogen och lägga spår åt hunden. Sen ska vi hjälpas åt att städa hos kaninerna och marsvinen. Ungarna ville även rida en liten tur så jag får följa med och promenera:) Dom pratade på att leka med kompisar sen så då kanske jag hinner börja med grinden jag ska ha till lunchhagen innan hos hästarna. Hoppas få den klar den här helgen.

Dottern har ridit C-ponnyhingsten på morgonen och nu är hon på simträning. Jag ska under tiden duscha och packa inför dagens lilla utflykt :)

IMG_20201114_092007.webp

Jag älskar min vetekudde :heart Det var SÅ skönt att få sova inatt.
Jag la mig i en varm säng, hade satt upp gardinerna på fönsterbrädan så det blåste inte in kallt från fönstret och eventuell värme från elementet kom in. Sedan hade jag sovrumsdörren öppen, så att värme från resten av lägenheten kom in (det är åtminstone liiiite varmare i resten av lägenheten).

Borde egentligen köpa ett element, för det lär dröja innan hyresvärden fattar att de behöver byta fönstren här...

Jag sover med en elfilt inställd på timer pga att jag fryser så hemskt när jag sover. Har förbättrat min sömn enormt mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat