Får man gå och lägga sig nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får man. Om man vill.Får man gå och lägga sig nu?
Det verkar som att jag klarade min hemtenta också, fattar ingenting och är övertygad om att det är ett misstagJag klarade ekonomitentan!!! Men halva klassen kuggade...
Jag märkte inte att det var du innan, tänkte att det var någon ny som skrivitFörresten alla, det är jag, Asko, fortfarande. Bli inte rädda, det är bara en ny profilbild. Det är fortfarande jag.
NEJ! Jag ska jobba till 07 så INGEN får gå och lägga sig, elände vill ha sällskap!Får man gå och lägga sig nu?
Snarare uppe till vänster. Det är även en skärm med en vänsterpil bredvid.
Grattis @Monimaker
Bra att du påminner, jag blir alltid jätteförvirrad när folk byter profilbild, det är liksom lättare/snabbare att identifiera användare med en snabb blick på bilden än att behöva aktivera läsmusklerna och tyda bokstäverFörresten alla, det är jag, Asko, fortfarande. Bli inte rädda, det är bara en ny profilbild. Det är fortfarande jag.
Jag märkte inte att det var du innan, tänkte att det var någon ny som skrivit
Bra att jag skrev det där inlägget då ska komma ihåg det till nästa gång!Bra att du påminner, jag blir alltid jätteförvirrad när folk byter profilbild, det är liksom lättare/snabbare att identifiera användare med en snabb blick på bilden än att behöva aktivera läsmusklerna och tyda bokstäver