Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog den största husvagnen här i sällskapet :D
125295784_2476327212661895_3442484252012749098_n.webp

På ruggigt jäkla dåligt humör så sätter mig med en matlåda sambon får fixa mat själv om han vågar komma in och jag har starat igång datorn för lite jobb.

Ena hundn har fått hicka stackarn. Tror hon bara vill upp i knäet för att sno min mat men, men söt är hon

Pappa har öppnat upp för att dopet kanske måste ställas in :up:

Jag läste om en som gick på ett bröllop och nu är testad positiv för covid-19, så jag skickade artikeln till honom och frågade om han vill vara "näst på tur" att skrivas om. Med tanke på pappas jobb så vore det dessutom väldigt olämpligt om corona kommer in där... det skulle bli dubbla rubriker. Så jag passade på att fråga om han vill vara den som drar in corona på arbetsplatsen och om inte det skulle bli väldigt pinsamt och negativt för honom om det hände.

Han sa typ "vi får väl ställa in i sista sekund i så fall". Ett steg åt rätt håll i alla fall! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat