Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, har du en ikon, liknande en TV-skärm med två mindre skärmar vid sidan, nere till vänster, bredvid "fönsterloggan"?
Nu är det gjort, frukta mitt hem alla anti-jul gubbar!Undra om det är klokt att utmana den här dagen och datumet och klättra upp för att sätta upp julstjärnor....
Jag fattade ca 5 ord av det där. Du försöker hitta någon kedja till någonting. Typ så?Försökt hitta en tremolo kedja till min kalimba men det finns ingen i sverige som vill sälja sådana.
Funderar på om jag kan bygga egen.
Haha, ja. Kalimba är ett instrument (kallas även tumpiano). Man kan sätta fast en kedja över metallgrejerna för att få en tremolo (vibrerande ljud typ) effekt.Jag fattade ca 5 ord av det där. Du försöker hitta någon kedja till någonting. Typ så?
Haha, ja. Kalimba är ett instrument (kallas även tumpiano). Man kan sätta fast en kedja över metallgrejerna för att få en tremolo (vibrerande ljud typ) effekt.
Haha ja, sedan ett par månader tillbaka. Är inte superbra men det är kul att spela lite.
Spelar du något exotiskt instrument också??