Tror jag gör klart det jag håller på med bara och tar helgen sen. Kan låta datorn vara på och kolla mejlen lite senare bara. Hämta hem yngsta dottern, tända i pannan och göra pannkakor innan det är dags att hämta älgkött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är ju att prova att ge henne mat...@athena_arabians
Megara kan det hon vill, tala englska? Baggis om jag säger I'll give you a Dreamies cutie pie, då är hon där som ett skott. Säger jag däremot, come, darlingest darling cat, time to clip your claws, då teleporterar hon
CAT kablar är mums, Samsungkablar är mumsMUMS, usb kablar är mums - tack och lov har hon aldrig svalt något utan gnager bara sönder dem. Antenn på routern (en är borta, älskade gosis) är mums. Hörnet på datorskärmen, mums. Soffan och fåtöljerna är mumsmums. Inga kläder däremot eller ens den tygklädda usb kabeln. Trä är inte mums längre. Sandsten är mums ibland.
Jag = mums
Och vi som hade problem med att komma i tidTillägg: Klassen har kommit tidigare och tidigare till skolan hela veckan, för att vara först i klassrummet och kunna välja plats. Det är inte riktigt hållbart... men nu har de möblerat om klassrummen så förhoppningsvis blir det bättre.
Är det kanske det som kallas ”sida vid sida”? Vet att man kunde ha dem så iaf men vet inte hur man gör, tyvärr.Jag fattar inte vad som har hänt med mitt webbfönster på jobbdatorn (PC). Fönstret har blivit begränsat på höjden och övriga webbsidor som jag har uppe har hamnat som kvadratiska rutor ovanför det fönster som jag har uppe. Vad har hänt och hur återställer jag?
Jag fattar inte vad som har hänt med mitt webbfönster på jobbdatorn (PC). Fönstret har blivit begränsat på höjden och övriga webbsidor som jag har uppe har hamnat som kvadratiska rutor ovanför det fönster som jag har uppe. Vad har hänt och hur återställer jag?
"Dina" vuxna är sjukt barnsliga. På ett dåligt sätt.I somras skrev jag att mamma och en släkting blev osams och att släktingen lät all kommunikation med mamma gå genom mig.
De är fortfarande inte sams och släktingen har inte utbytt många (några?) ord med mamma sen dess. Jag minns inte hur mycket jag delade med mig av situationen då, men de är i alla fall fortfarande osams över en liten onödig grej.
Nu fick jag ett sms från släktingen bestående av en bild på en räkning addresserad till min mamma, med text om att den räkningen har kommit till sommarhuset två gånger följt av att mamma behöver betala den för att undvika någon anmärkning.
Skickade så klart bilden till mamma och skrev att släktingen precis skickade det. Men undrar lite varför släktingen ÖPPNAT kuvertet, det tillhör väl allmänt hyfs att inte öppna någon annans post och varför släktingen inte kunde skicka bilden direkt till min mamma, när det är henne det berör och hen ändå skulle skicka ett sms
Kan jag bara få vara barn, tack?! Och kan de vuxna hantera sina egna problem utan att blanda in oss barn, tack? Nej, tydligen inte. /barnet som vidarebefodrar sms från en vuxen till en annan.
Förlåt för gnäll
Det är faktiskt olagligt att öppna andras post. Utan tillåtelse alltså.I somras skrev jag att mamma och en släkting blev osams och att släktingen lät all kommunikation med mamma gå genom mig.
De är fortfarande inte sams och släktingen har inte utbytt många (några?) ord med mamma sen dess. Jag minns inte hur mycket jag delade med mig av situationen då, men de är i alla fall fortfarande osams över en liten onödig grej.
Nu fick jag ett sms från släktingen bestående av en bild på en räkning addresserad till min mamma, med text om att den räkningen har kommit till sommarhuset två gånger följt av att mamma behöver betala den för att undvika någon anmärkning.
Skickade så klart bilden till mamma och skrev att släktingen precis skickade det. Men undrar lite varför släktingen ÖPPNAT kuvertet, det tillhör väl allmänt hyfs att inte öppna någon annans post och varför släktingen inte kunde skicka bilden direkt till min mamma, när det är henne det berör och hen ändå skulle skicka ett sms
Kan jag bara få vara barn, tack?! Och kan de vuxna hantera sina egna problem utan att blanda in oss barn, tack? Nej, tydligen inte. /barnet som vidarebefodrar sms från en vuxen till en annan.
Förlåt för gnäll
Det är till och med olagligt att öppna någon annans post.I somras skrev jag att mamma och en släkting blev osams och att släktingen lät all kommunikation med mamma gå genom mig.
Förlåt för gnäll