Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten är moraliskt stöd till 26-åringen som slår in paket :rofl:

IMG_20201114_114745.webp

Började städa, pausade sen med att ringa särbon och äta lunch. Blev trött. Ska vila en stund, sen städa vidare så att det blir klart (dammsuger ur lägenhetens platsbyggda skåp/garderober + skåpet under diskbänken i köket. Och dammsuger förstås lägenheten, när jag ändå håller på.).

Förresten, idag är en bra dag! Nu är båda mina örsnibbar 14mm! :bump::banana::heart:bump:

Var uppe en snabb sväng till tanten, mockade, kliade och pratade lite. Hon följd mig ända till grinden och tyckte det var allmänt tråkigt att vi inte skulle göra nåt 💕
Men i morgon så. Kvällen ska spenderas hos föräldrarna som firar 50 årig bröllopsdag

Så "lägligt" att juniorens headset dog igårkväll, nu är maken och köper ett nytt i förskotts-födelsedagspresent :idea:
Det finns nämligen inget på önskelistan, när jag frågade junoiren sist så fick jag svaret - "jag behöver ju inget"... O_o
Ibland funkar ju det där med uppfostran :up: :love:

Åhhh efter en hel vecka med grått, grått,grått,grått,grått,grått och grått väder tittar äntligen solen fram 😍.
Här också :) ! Mycket bra, eftersom vi skulle hämta hö. Dessutom bra att skadade ponnyn slipper regn och rusk. Tillräckligt med elände för henne ändå.... Hon har fått sin första dos smärtstillande och antibiotika nu vid lunch. Blev "lite" nervös när metacam inte fanns någonstans på ortens apotek, men vet hade skrivit att det gick bra med ersättningsprodukt. Och den fanns :) .

Idag har jag varit oväntat social. På morgonen ringde en granne. Sedan gick jag på hundpromenad och träffade tre olika grannar och pratade bort en stund med var och en.

Social samvaro med fyra personer på en och samma dag. Det är nog höstens rekord...
Åh vad jag hatar corona och karantän.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat