Vad gör vi? Del CXX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Hmm, 3 h i stallet och inte mer Àn 4700 steg enligt telefonen. Hur gÄr det till??
Min telefon rÀknar de första 10 stegen som startsteg varje gÄng och ingÄr inte i helhetsrÀkningen, sÄ om man bara rör sig nÄgra fÄ steg - t.ex vid mockning - sÄ rÀknas inte det.
Tanken Àr vÀl att man ska "gÄ pÄ ordentligt" för att det ska rÀknas.

Grattis pÄ födelsedagen @LadyCovergirl

HÀr har det varit fullt upp, skulle bara röja upp i en av skrubbarna, insÄg att det inte fanns nÄgra golvlister. Satte maken pÄ det, sen tvÀtta vÀggarna som var extremt smutsiga och nÀr maken ÀndÄ hade Àrenden in till stan fick han handla lite lÄdor pÄ IKEA. SÄ nu Àr den uppstrukturerad.
Sen jobbade jag och lÀste in instruktioner till elever pÄ en PP, fixade planeringen till en annan klass och pÄbörjat kvÀllsmaten.

SĂ„ nu ska jag vĂ€l sĂ€tta mig en stund med mitt eget plugg ocksĂ„. 😂

Eh ok. SlÀktingens partner skickade ett meddelande och frÄgade vad jag och min bror önskar oss i julklapp med tillÀgg om att det kanske vore kul att fÄ nÄgot man önskar sig.

SÄ vÄra förÀldrar har inte förmÄgan att ge oss nÄgot vi önskar oss? AlltsÄ va? :confused:

Till saken hör ocksÄ att vi har inte gett deras barn julklappar och de har inte gett oss julklappar. I alla fall inte pÄ mÄnga Är. De vuxna har ansett att det rÀcker med att ge sina egna barn saker pÄ julen och ge varandras barn pÄ födelsedagar :)

Ingen av dem har hört av sig till min mamma och bestÀmt nÄgot om att de ska ge oss julklappar och att vi ska ge deras barn julklappar i Är. Men mamma har smsat och frÄgat vad syftet med det meddelandet var och om de bestÀmt (utan vÄran vetskap) att vi ska byta julklappar i alla fall. De har inte svarat Àn och jag har sÄ klart inte svarat heller, utan vÀntar pÄ att mamma fÄr svar.

Men det kÀnns ganska otippat att de kommit pÄ att de ska ge mig och min bror julklappar just i Är. Speciellt med tanke pÄ omstÀndigheterna.

Har bokat fotvÄrdstid för första gÄngen i mitt liv! Jag insÄg nÀmligen att mitt friskvÄrdsbidrag Àr pÄ vÀg att brinna inne för Äret för första gÄngen i mitt liv. GymtrÀningen (jag grupptrÀnar alltid) i Är har inte direkt blivit av i Är pga Coronan. Men sÄ insÄg jag att man kan utnyttja friskvÄrdsbidraget till en himla massa olika saker, sÄ en timmes pampering av fossingarna lÀt mysigt!

'morning. Har skiner solen i dag. Efter 3 dagar och natter med oavbrutat regn kanns det lite ovantat ... men jag ar nastan sur pa hur "jatte lampan" lyser in och sticker mig i ogonen i alla fall. đŸ€š Naja, det ser ut som om vinter regnen startat redan i ar. Da vi behover fylla pa forraden tills nasta sommar nar det slutar regna igen ar det bara att bita ihop och acceptera att jag bor i Oregon. :cautious:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid NÀsta vecka ska jag pÄ kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1Äringen ska med, och jag behöver lite tips pÄ vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergÄr som bekant inte sÀllan mannens förstÄnd. NÀr en av mina vÀnner trodde, att jag inte skulle vÄga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
KlÀder & Bli fin Av olika anledningar sÄ behöver jag ha ett par vÀldigt svala understÀllsbyxor för att fÄ en lite frÀschare kÀnsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och mÄste dÄ ha mobilt bredband. Men, frÄgan Àr - hur mycket Àr normalt att man gör av med pÄ en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
729

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• UppdateringstrĂ„d 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025

HĂ€strelaterat