Det Àr svaret pÄ allt.Megara.
Nycklarna Àr borta?
Megara.
Det regnar idag fast prognosen sa att det skulle bli sol?
Megara.
Vem Àr gud?
Megara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det Àr svaret pÄ allt.Megara.
Mina nygjorda ögonbryn kliar! NÄja, det Àr bara att bita ihop
Sitter och vÀntar pÄ att vÄr sushi ska bli klar
Fy sÄ jobbigt Hoppas verkligen att de kommer pÄ nÄgon förklaring till det hela nÄgon gÄng.Yup, de har gjort i princip allt som kan göras enligt expertis pÄ St. Eriks. De filmade mina ögon (med nÄgon slags underlig kamera jag hade pÄ huvudet) och gud vet hur mÄnga besök jag hade dÀr de prövade nÄgot nytt. Personen som tydligen Àr den absolut största experten och jag höll pÄ i över ett Är tills han sa att det finns inget mer jag eller nÄgon annan kan göra och skickade mig till Stockholms syncentral för att se hur mycket de kan mildra problemen. Han lovade dock att ta upp det i gruppen vad nu det betyder och följa upp. Har bett om en remiss till honom igen för att se till att han inte glömmer bort mig eller har nÄgra nya idéer.
Jag har noll mörkerseende och mitt synfÀlt Àr begrÀnsat. Glasögonen jag har (gratis) eftersom de klassas som hjÀlpmedel Àr tintade för att fÄ bort överkÀnsligheten för ljus men det hjÀlper inte sjÀlva problemet med avstÄndsbedömningen, dubbelseende och skelningen tyvÀrr.
Skit i varför, NJUT!Lyssnar pÄ musik och Àr alldeles lycklig i sjÀlen Vad Àr detta nu dÄ?
BÀsta rÄdet pÄ lÀnge!Skit i varför, NJUT!
Du kan fÄ skylla pÄ min hund Timmy? Det Àr antingen han eller min mamma som lÀgger undan saker hos mig sÄ jag inte hittar dem, det Àr absolut inte jag som glömt var jag lagt sakerna.Min skruvdragare Àr fortfarande borta. Jag kan inte ens skylla pÄ Megara som ligger och sover
Microblading?
Oj, kom de över