Vi pratade också lite om morbror som dog tidigt i morse. Det var väntat, så ingen chock egentligen... och det är en sådan där förlust som slår en med blandade känslor, för egentligen har morbror Harry som den person han var inte funnits med oss på länge. Så det är sorgligt, framför allt för faster, men samtidigt kanske nästan en lättnad.
Nu kan hon börja leva sitt eget liv igen, och jag som inte har varit där de senaste tio åren kan minnas en stor, bullrig, jätteskäggig karl som pratade så grovt pitemål att jag ibland bara log artigt, men som alltid var go och full av skratt! Vi kom inte alltid överens när jag blev äldre, men han var en riktig lekfarbror när vi var små!
Nu kan hon börja leva sitt eget liv igen, och jag som inte har varit där de senaste tio åren kan minnas en stor, bullrig, jätteskäggig karl som pratade så grovt pitemål att jag ibland bara log artigt, men som alltid var go och full av skratt! Vi kom inte alltid överens när jag blev äldre, men han var en riktig lekfarbror när vi var små!