Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha!Har satt mig i karantän.
Jag vill ha glass. Men har ingen hemma !
Jag brukar ibland försöka gissa hur många notiser jag kommer att ha när sidan laddats klart (och DÄR erkände jag för alla vilken hopplöst pinsam Buke-nörd jag är) och ibland blir man ju chockad alltså! Det har hänt fler än en gång att jag muttrat till mig själv "Herrejävlar vad har jag sagt NU då " när jag mötts av typ 60 notiser istället för de 20 jag gissat påÖhm. Loggar in här efter målar-medley och har 78 notiser?
Jag gillar det när jag hittar ett morrhårstrå från katten jag också men det är sällan det händer!Jag har en liten burk där jag sparar chihuahua-morrhår Jag vet inte varför eller vad jag ska ha dem till, blir bara löjligt exalterad när jag hittar ett stort tjockt strå
Jag har en liten burk där jag sparar chihuahua-morrhår Jag vet inte varför eller vad jag ska ha dem till, blir bara löjligt exalterad när jag hittar ett stort tjockt strå
Första tanken var; "vilka konstiga ideér"Jag gillar det när jag hittar ett morrhårstrå från katten jag också men det är sällan det händer!