Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Öhm. Loggar in här efter målar-medley och har 78 notiser? 😯
Jag brukar ibland försöka gissa hur många notiser jag kommer att ha när sidan laddats klart (och DÄR erkände jag för alla vilken hopplöst pinsam Buke-nörd jag är) och ibland blir man ju chockad alltså! Det har hänt fler än en gång att jag muttrat till mig själv "Herrejävlar vad har jag sagt NU då :nailbiting:" när jag mötts av typ 60 notiser istället för de 20 jag gissat på :D
 
Sådär, lämnat paket och håller tummar och tassar att amazon accepterar returen :nailbiting: diskat och sitter nu med snarkande katt bredvid mig. Inte precis världens mest upphetsande fredag men passar mig perfekt. Det blir ingen chili idag heller eftersom jag inte orkade köra igång den innan disken. Får rota lite i frysen och se om jag kan hitta något annat.
 
Överlevde träningspasset trots att koordinationsförmågan tagit helgledigt, och det gjorde de runt om mig också. Jag var lite nära att tippa omkull med en skivstång ovanför huvudet en gång, men värre än så blev det som tur inte. Killen bakom mig flyttade sig dock ett par steg längre bort från mig efter denna lilla incident :angel:

Nu sitter jag nyduschad i soffan och väntar på att sambon ska servera mig rödvin och ostbågar :d
 
Jag har en liten burk där jag sparar chihuahua-morrhår :laugh: Jag vet inte varför eller vad jag ska ha dem till, blir bara löjligt exalterad när jag hittar ett stort tjockt strå :o

Jag gillar det när jag hittar ett morrhårstrå från katten jag också :love: men det är sällan det händer!
Första tanken var; "vilka konstiga ideér" :cautious:

Andra tanken; fast jag sparar ju djurens (och barnets) tänder jag hittar.... :o:bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 043
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 050
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp