Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utbudet i just denna butiken är ofta rätt dåligt, när jag kollade deras hemsida var det i princip ingenting i lager i min prisklass/storlek (#tjockskalle) men jag tog en sväng förbi hästsektionen ändå och längst in på hyllan låg en hjälm i rätt storlek med 50% prisavdrag. Taget.Kolla ridhjälm på granngården? Och ta hööks en annan dag?
Haha. Såna vanedjur de är.Halv sover i väntan på att hästarna ska få komma in Frågar man min farbror tycker han att klockan 14 är en bra tid att gå in Sa att han snällt iaf få vara ute till 16 sen kan vi diskutera saken
Va fint!
UtegångsförbudFick precis höra av killen att rektorn från skolan hade ringt, tonåringen hade visst skolkat och var på väg med kompisar (de åker EPA). Tonåringen hade ringt killen och undrat om det var ok att han var med kompisar idag och sova över och kommer hem imorgon. Det hade killen sagt ja till i och med att det är helg, han hade inte sagt till honom att skolka, så nu blir det tuffa tag va nu killens ska göra som gör att tonåringen förstår att man gör inte så.
Känner mig glad att jag inte har egna barn med sådana här bekymmer just nu. Hade blivit gråhårig på nolltid. Nästan så jag beundrar tonåringsföräldrar hur de orkar.
Sjuttioåtta nya djur-förslag?Öhm. Loggar in här efter målar-medley och har 78 notiser?
Vet jag sa det en annan gång som ett förslag i förbifarten typ till honom, då sa han att det var i princip omöjligt då tonåringen går i skola och kan skita i att ta skolskjutsen hem, killen är för långt bort för att kunna påverka. Förvisso tror jag det är bortförklaringar, en tonåring har ändå kommit så långt i utvecklingen att de förstår.Utegångsförbud
Sjuttioåtta nya djur-förslag?
Haha ja Tur jag älskar dem så mycket att jag anpassar mitt liv efter dem Men vill inte ha en löpande Trulis längs staketet när de blir mörkt på isen. Han hatar när de blir mörkt, vet inte varför för det finns lampor på gårdsplanen men de hjälper inte.Haha. Såna vanedjur de är.
Mina damer fick vackert vänta till runt 21 innan vi släppte in dem. Stora hagar, och vi ville att de skulle röra sig fritt så mycket det gick.