Oh yay....
fick sms från sjukvården idag, jag har covid. Grattis, i och för sig har jag misstänkt det hela tiden, rätt skönt att få det svart på vitt. Är mycket spänd på vad killens prov kommer visa, jag hoppas att han inte har det.
Har börjat räkna tiden från det att jag insjuknade så jag vet när jag ska börja hålla koll på feberfri dagar utan symtom.
Försöker se om det är någon som vill köpa min ridlektion, även om jag blir frisk kommer jag inte kunna gå på den och man får inte rida igen, annars får jag se det som förlorade pengar, inte hela världen men känns på nått sätt bättre om någon kan få användning för min plats.
Ska till sjukgymnasten senare nästa vecka, kanske hinner bli frisk innan dess, blir jag inte det ringer jag någon dag innan och ombokar tiden. Så mycket meck när man får den här skiten, enda fördelen är väl egentligen att det kommer ta ett tag innan jag kan bli smittad igen om jag förstått det rätt.
Är nog ändå rätt glad att jag är vaccinerad med tanke på hur jag mått under dessa dagar, vågar knappt tänka på hur jag skulle mått om jag inte var vaccinerad.