Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sparar dock inte de jag hittar, jag leker för mycket med dem tills de blir böjda eller så tappar jag bort demFörsta tanken var; "vilka konstiga ideér"
Andra tanken; fast jag sparar ju djurens (och barnets) tänder jag hittar....
Och jag brukar gissa det innan jag ens loggar in dagen efter kvällen före som jag var på retligt humör eller inte fick mat i tidJag brukar ibland försöka gissa hur många notiser jag kommer att ha när sidan laddats klart (och DÄR erkände jag för alla vilken hopplöst pinsam Buke-nörd jag är) och ibland blir man ju chockad alltså! Det har hänt fler än en gång att jag muttrat till mig själv "Herrejävlar vad har jag sagt NU då " när jag mötts av typ 60 notiser istället för de 20 jag gissat på
Inte för att vara sån men var glad att du är så pigg så du kan vara uttråkad. För mig handlade varje minut om att inte dö i 2 veckor.Hur ska jag överleva helgen, är redan uttråkad deluxe och det är inte ens lördag en.
Ska gå å lägga mig snart så det blir lördag vill ha dagarna överstökade snabbt, så kanske kan bli frisk nån gång å slippa bli uttråkad på det här sättet.