Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg att jag har julgardiner kvar i köket. Dags att byta tror jag. Undrar var jag lagt de andra..

Om det ändå bara var i köket 🙄 Måste ta tag i det i dag.
Jag kan nämna att jag fortfarande har adventstjärnan uppe :angel: fönsterlampan som ska hänga där behöver en ny kontakt och det har jag inte hunnit fixa. Skulle göra det igår men jag och kompis glömde bort tiden när vi satt och åt så hann inte med ikea 😅
 
God morgon på er 😊. Sambon hade satt alarmet på 7 och eftersom vi inte gick upp direkt kom ju honkatten och "påminnde" om att gå upp 🥰😄. Seeegt att lämna sängen, var ju så skööönt ju 😍. Nåja, älsklingen var nere i köket först och det nyrostade brödet doftade ljuvligt 😍. Nu har sambon åkt för att såga och det är lika bäst jag med ger mig ut i regnet och åker till stallet så jag hinner skritta pållan innan stormen kommer 🙃.
 
Igår var en bra dag, segt på jobbet men efter det åt jag ute med en kompis, världens godaste enchiladas :d vi glömde bort tiden för vi skulle handla en del också men hann det viktigaste iaf, arken, panduro och cubus :D nyttogrejerna skippade vi :angel:

Äter frukost nu och sen ska jag städa upp lite hemma, lacka stolen och får se om katterna blir badade idag eller imorgon. Men först en lång mysfrukost i lugn och ro :)
 
Nu stormsäkrar vi lite här hemma, ifall stormen de varnar för skulle dra över oss. Börjar redan blåsa rätt rejält. Så vatten i dunkar, laddade pannlampor och koll på var stormkök och stearinljus finns så klarar man sig långt :up:.

Ska gå ut och putta in lite utemöbler i vindskydd också….
 
Varit ute med hunden i det vackra :crazy: vädret. Hunden som hatar att bli blöt. Vi gick vår vanliga runda, men ibland kortar vi av den och när vi kom till punkten där vi då brukar svänga av hemåt tvärstannade han och vägrade gå. :laugh: Han fick dock ge med sig och följa med sista biten också. Nu ligger han på fönsterbrädan och surar. :laugh::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 039
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 048
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp