Ytterligare en dag jag vaknar utan feber, får se om det håller i sig för i så fall går det på rätt håll i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha så länge ska de inte hängaSnart är det jul igen!
Har du fått svar?Ytterligare en dag jag vaknar utan feber, får se om det håller i sig för i så fall går det på rätt håll i alla fall.
Insåg att jag har julgardiner kvar i köket. Dags att byta tror jag. Undrar var jag lagt de andra..
Jag kan nämna att jag fortfarande har adventstjärnan uppe fönsterlampan som ska hänga där behöver en ny kontakt och det har jag inte hunnit fixa. Skulle göra det igår men jag och kompis glömde bort tiden när vi satt och åt så hann inte med ikeaOm det ändå bara var i köket Måste ta tag i det i dag.
Jag har covid, fick svaret redan igår. Så räknar dagar sen jag började få symtom och tar det därifrån. Nu ska först de 5 dagarna gå, så får vi se om jag är helt symtomfri då, då gäller 2 feberfria dagar.Har du fått svar?
Eh... har jag problem om mina ögon direkt dras till barockpiedestalen vars kruka verkar vara ungersk majolika från Rörstrand...?
(jadå, jag la märke till allt annat ej drickbart också )
Insåg att jag har julgardiner kvar i köket. Dags att byta tror jag. Undrar var jag lagt de andra..
Min pappa brukade låta julgardinerna hänga tills typ påsk när han bodde själv Så ja de går.Haha så länge ska de inte hänga
Jag gick en sväng till Willys. Det är snöblandat regn ute. Det står TRE paraplyer utanför vår dörr. Gissa hur många av dem som jag tog med mig?
Tur att jag fick och när jag kom hem!Samma väder som här då. Verkligen mysigt.
Tyckte det såg ut som en liten räka och undrade om kaffe och räka verkligen är så gottTur att jag fick och när jag kom hem!