Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaffe och räkMACKA funkar dock fint !Tyckte det såg ut som en liten räka och undrade om kaffe och räka verkligen är så gott
Mycket fint till och med.Kaffe och räkMACKA funkar dock fint !
Där ligger jag i lä .Min pappa brukade låta julgardinerna hänga tills typ påsk när han bodde själv Så ja de går.
Ska "bara" blåsa 24 m/s här. Jag oroar mig för träden..... Har stormsäkrat soptunnorna, tagit in ved och bunkrat upp med vatten i tunnor utomhus. Ska fixa vatten i badkaret sedan också. Även om jag inte tror på strömavbrott egentligen....Klockan 21 säger väderleksrapporten att det ska blåsa 28 m/s här. Blir en sömnlös natt för mig…
Åh tusan. Fortsätt krya på dig!Jag har covid, fick svaret redan igår. Så räknar dagar sen jag började få symtom och tar det därifrån. Nu ska först de 5 dagarna gå, så får vi se om jag är helt symtomfri då, då gäller 2 feberfria dagar.
Måste ut och göra samma saker.Ska "bara" blåsa 24 m/s här. Jag oroar mig för träden..... Har stormsäkrat soptunnorna, tagit in ved och bunkrat upp med vatten i tunnor utomhus. Ska fixa vatten i badkaret sedan också. Även om jag inte tror på strömavbrott egentligen....
Ja, det blir nog ett "spännande" dygn....
Tack, känns som jag inte gör annat just nu än att dricka te och vatten ihop med vila.Åh tusan. Fortsätt krya på dig!
Faller det många träd på Östermalm...... ???Jag funderar om jag ska gå ut och köpa löjrom pga vet ej om jag tar mig ut imorn. Fatta paniken att vara instängd en söndag utan löjrom?
Oh, the horrorJag funderar om jag ska gå ut och köpa löjrom pga vet ej om jag tar mig ut imorn. Fatta paniken att vara instängd en söndag utan löjrom?
Alltså wtf? Såg just detta. Hittar inte den tappade delen. Hur är det möjligt?
Visa bifogad fil 84824
Dammsugit upp den?