Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Storm även här i Skottland och jag myser i soffan medan jag väntar på att den ska dra förbi så pass att det känns säkert att gå ut. Har lite ärenden att uträtta idag, bland annat ska vi gå och titta på vigselringar () och ÄNNU fler kiltar. Som om söndagens 74000 olika varianter inte räckte Funderar på att baka bröd medan jag väntar
Sambon har införskaffat sig en blodtrycksmätare och är nu hysterisk över att jag har ett lägre blodtryck än vad han har. Tänker låta det gå ett tag och se om han inser att det kan bero på att blodtrycket är individuellt.
Katterna.... ?? Titta under och bakom ALLT, tänker jag.....Fick en obehagligt Flashback nu att jag hittat ngt konstigt på golvet och ba ”skumt” och kastat det
Men obs detta kan vara en efterkonstruktion pga paranoid av tanken Får muddra ”hela lägenheten” (borde inte ta så lång tid haha ) men spontant känns det som den är försvunnen pga en snabb koll gav inget.
Yey eller nå´t. Svar på pcr-test = negativ! Men en feber som inte vill ge sig, nåja man får vara glad för det lilla - ingen covid
Det är kärlekUngdomliga grannen är nu ute på gatan nedanför i ösregn och letar efter den försvunna delen till handtaget
Jag har en liten burk där jag sparar chihuahua-morrhår Jag vet inte varför eller vad jag ska ha dem till, blir bara löjligt exalterad när jag hittar ett stort tjockt strå
Det är en konst att pressa in så att allt kunde tvättas i bara två omgångarKom ÄNTLIGEN till skott med tvätten (kräver nog ett par omgångar till för att få allt tvättat!) och ligger i sängen emellanåt - alla mina byxor ligger i tvättmaskinen, osis
Sscchhh, min ursäkt att ligga i sängen får inte ogillasByxor när en bara hänger hemma är alltid högst optional @Asko