Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte ut till hästen, ägaren tyckte jag var galen :laugh: och det var faktiskt inte så mysigt när jag väl kom dit :cautious:

Den gulliga söta lilla hästen var busig och jag börjar tvivla på om jag verkligen vill ha en unghäst, igen. Sist gick det ju inte så bra. Kände mig sämst och värdelös men kan också ha samband med PMS. När jag har sällskap går det bra men ensam och nåt händer blir jag rädd direkt… skit! Men ska fundera lite till. Känns som det är den här hästen eller ingen just nu :(

Nu ska jag gå in och fixa i lägenheten resten av dagen!
 
Storm även här i Skottland och jag myser i soffan medan jag väntar på att den ska dra förbi så pass att det känns säkert att gå ut. Har lite ärenden att uträtta idag, bland annat ska vi gå och titta på vigselringar (😱) och ÄNNU fler kiltar. Som om söndagens 74000 olika varianter inte räckte 🙄 Funderar på att baka bröd medan jag väntar :d
 
Tyckte diskmaskinen lät lite konstigt när jag startade den men lät den gå en stund ändå. Sen blev det felkod. Tack vare youtube fick jag veta vad koden betydde och hur man skulle laga den. Men han som höll i filmen visade bara hur man kontrollerade den, och i hans film fanns inget vatten i botten (som felkoden faktiskt betydde) och det gjorde i min 😅
Lagom till det insåg jag att plastbiten den stod på var trasig och vatten läckt ut under ner på parketten, så det var bara att koppla ur allt och dra fram den 👎

Nu får den stå så till pappa kan komma hit då får vi kolla på den tillsammans, men jag misstänker att det är lika bra att byta den. Den är ändå typ 13 år..
 
Hänger på Strömsholm då, ville hade lite närkontakt med vildsvin. Ingen större fara men ett sår som måste ses till.
20220129_114504.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 038
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 047
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp