Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på djur till nästa tavla. Fåglar känns uttjatat. Råtta är kanske too soon. Behöver vara ett litet djur som skulle kunna sitta på
Tänker ett pälsdjur!
Fan tror det blir råtta ändå. Är de inte lite söta ändå? Googlat tamråttor nu och funderar typ på att kanske skaffa en?
Annars kan jag ju ha casting i källaren typ?
Råttor är väldigt söta och de sitter gärna på axeln!
8CB9C961-98D5-497F-ACDC-C79CFE10C1CC.jpeg
 
Är på lite underligt humör i dag. Svårt att definiera, pingpongar runt bland "det är najs ändå" och "jag hatar vädret" och har svårt för att bestämma mig för något alls "Jag börjar med x, nej y. Undrar om jag borde träna i em? Ja. Nej. Kanske? Nu startar jag med z. Eller är det bättre med y? Jag ska nog träna. Nu plockar jag fram nyckel och gör x. Jag borde dock vila från träning? Nej nu går jag och gör x. Jag borde sätta igång elementen först. Fast det är bättre om jag gör y"

Får således exakt inget gjort just nu :arghh: Ger mig själv 10 minuter, sedan måste jag börja med något!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 051
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp