Han fick ett jätteroligt jobb iställetVisst pratade han om att starta eget? Hur gick det sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han fick ett jätteroligt jobb iställetVisst pratade han om att starta eget? Hur gick det sen?
Funderar på djur till nästa tavla. Fåglar känns uttjatat. Råtta är kanske too soon. Behöver vara ett litet djur som skulle kunna sitta på
Råttor är väldigt söta och de sitter gärna på axeln!Tänker ett pälsdjur!
Fan tror det blir råtta ändå. Är de inte lite söta ändå? Googlat tamråttor nu och funderar typ på att kanske skaffa en?
Annars kan jag ju ha casting i källaren typ?
Ta det väldigt försiktigt. Såg precis en varning från en fb-vän om svart is på vägarna här nere i Skåne-Småland, så jag kommer att ta det väldigt lugnt på väg till jobbet idag. Lurigt....Ska snart åka och lämna prov. Vill inte för det har regnat och snöat och nu ligger der vid nollan.
Ja det är ingen garanti. För mig gick det 7 dagar efter innan jag kunde testa mig, hade jag vetat hur det fungerade på VC här hade jag kunnat testa mig en dag tidigare.Sambon testade positivt 8 dagar efter han tog dos 3.