Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dras med en i princip kronisk huvudvärk som behandlas medelst stora mängder panadol/ipren. Idag funderade jag på om det faktum att jag inte dricker särskilt mycket kan ha med det att göra inte bara ögonen. Har i dag druckit knappt en dl och det blir aldrig mer än kanske fyra dl eller så. Så dricker nu en massa vatten, bleh.
:meh: Vi har pratat om det där med ipren....
Pina i dig vatten och ge fan i iprenen. Var rädd om dina njurar. (njurar vill ha vätska att jobba med!)

Du vill inte hamna där jag är. Jag lovar.

:heart
 
Funderar på djur till nästa tavla. Fåglar känns uttjatat. Råtta är kanske too soon. Behöver vara ett litet djur som skulle kunna sitta på axeln
hermelin?
1643358341320.png
 
På jobb lite senare än vanligt. Hade jag varit båt hade jag haft rejäl slagsida åt höger.

Klev upp ur sängen och tumlade rakt in i väggen för allt lutade åt höger :confused: Tog en stund att få ordning på det och inga snabba rörelser för då tappar jag balansen. Jättekonstigt. Vågade inte köra bil på det så det tog ett tag innan jag vågade köra iväg.

För att göra det ännu mer spännande åkte jag hem i gummistövlar från stallet och de enda skor jaghade kvar hemma i morses var antingen högklackat eller högklackat. Så jag går runt med klackar och arbetsbyxor när man är lite snurrig :rofl:

Mina små huliganer vart inte på humör för att åka till jobbet heller... Hund 1 gömmer sig under matsalsbordet och hund 2 kamoflerar sig i soffan :rofl:
272028745_1800145503524766_8588263889339292083_n.jpg
 
Sitter och slösurfar lite i brist på annat. Skulle egentligen gått upp på full dos av mitt antidepressiva idag men jag tror jag avvaktar lite. Har haft en sån mani senaste dagarna och vill inte att det blir värre. Ska vänta på att hypen lägger sig innan jag ökar dosen tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 049
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 050
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 650
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp