Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast har en förtroende för läkaren och det känns bra ser jag ingen anledning att göra det. Jag är glad att jag inte sett svart på vitt hur illa det varit när det varit som sämst. Det hade inte gjort något bättre för mig.
Sant förstås. I mitt fall litade jag ju inte riktigt på läkaren då hon gav ett lite virrigt intryck :) men i normalfallet ska man inte behöva kontrolläsa.
 
Nackdelen med att vara grå och smälta in i mängden är att jag inte ser vilken duva det är jag ska fånga ovanifrån. Finns en skygg grå med tråd runt ena foten och jag har inte en chans att ta rätt duva bland alla andra grå, men jag ska fortsätta försöka - imorgon kanske det går! Hade varit skönt att få tag i den innan tråden börjar skära in i foten på allvar, så att den får behålla fossingen.

Den mörka som jag lossade fötterna för ser iallafall mycket finare ut i fötterna nu, svullnaden har gått ner och den verkar inte ha lika ont heller, fortfarande inte helt hundra men mycket bättre än vad det var! :D

Några anonyma grå kaosfåglar från idag❤️:
Kaoz.jpg
 
Fått ett brev till dödsboet som sålde nuvarande bostad till oss, det är snart fyra år sedan vi köpte nuvarande boende. Hur lång tid tar det innan ett dödsbo är avslutat?
 
Fått ett brev till dödsboet som sålde nuvarande bostad till oss, det är snart fyra år sedan vi köpte nuvarande boende. Hur lång tid tar det innan ett dödsbo är avslutat?
Det beror på hur snabba dödsbodeägarna är på att avsluta det så det finns tyvärr inget rakt svar på din fråga. De flesta dödsbon avvecklas samma år eller året efter personen avled men om det finns fastigheter och näringsverksamhet kan det rulla på i många år i vissa fall.
 
Jag slösurfar i väntan på nästa möte som drar igång 15:30. Tuggar på en bit choklad, gudarna ska veta att det här är en tisdag som kräver choklad! Det har varit idel krångel och otur sedan jag slog upp ögonen i morse, bokstavligen talat. Ser fram emot att pysa ur mig lite frustration under kvällens träningspass.
 
Blev tvärdålig när jag stod och målade nyss. Tappade känseln i ansiktet (iofs inget nytt 😅) men rummet började snurra, det ringde märkligt i öronen, blev kraftigt illamående. Konstig känsla i kroppen. Grannen tyckte att jag skulle ta ett covid-test. Så ska göra det om en stund
 
Blev tvärdålig när jag stod och målade nyss. Tappade känseln i ansiktet (iofs inget nytt 😅) men rummet började snurra, det ringde märkligt i öronen, blev kraftigt illamående. Konstig känsla i kroppen. Grannen tyckte att jag skulle ta ett covid-test. Så ska göra det om en stund

Covid test negativt. Är bara random risig med andra ord! 😜
Tog även tempen. Starka 35 grader. Måste nog följa @tanten s tips på Messenger och värma mig med ett glas vin! 🍷
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 092
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 075
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 660
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp