Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummar och tassarKajsa fått massa beröm för att hon var en väldigt snäll liten katt inne på röntgen och när de satte infart i benet på henne Just nu är hon skit förbannad att de satt ett stort bandage över infarten så hon inte kan tugga bort den Får se vad röntgen visar ...
Sant förstås. I mitt fall litade jag ju inte riktigt på läkaren då hon gav ett lite virrigt intryck men i normalfallet ska man inte behöva kontrolläsa.Fast har en förtroende för läkaren och det känns bra ser jag ingen anledning att göra det. Jag är glad att jag inte sett svart på vitt hur illa det varit när det varit som sämst. Det hade inte gjort något bättre för mig.
Har hen sett på MadickenBarnet hade pillat in ett majskorn i näsan Tack och lov lyckades jag få ut det, unge
Nu äter jag mellanmål, fjällfil är så himla gott!
Hahaha jag har inte tittat in här förrän nu och höll på att spotta ut kaffet när jag läste dettaKänner mig förväntansfull, inget svar i tråden från ni-vet-vem-i-kiltlandet, så hon letar nog kiltar till söndag
Det beror på hur snabba dödsbodeägarna är på att avsluta det så det finns tyvärr inget rakt svar på din fråga. De flesta dödsbon avvecklas samma år eller året efter personen avled men om det finns fastigheter och näringsverksamhet kan det rulla på i många år i vissa fall.Fått ett brev till dödsboet som sålde nuvarande bostad till oss, det är snart fyra år sedan vi köpte nuvarande boende. Hur lång tid tar det innan ett dödsbo är avslutat?
Haha ja där är det väl en ärtaHar hen sett på Madicken
Fått ett brev till dödsboet som sålde nuvarande bostad till oss, det är snart fyra år sedan vi köpte nuvarande boende. Hur lång tid tar det innan ett dödsbo är avslutat?
Det är ett brev från en bankVad vill dom förresten så här långt efteråt?
Försöker också börja skissa upp och planera allt som behöver sys inför säsongen... Försöker vara ute i god tid, men gissar att det blir mycket paniksömnad framöver :PJust det sy kanske det är fantasytema på Medeltidsveckan i år. Så jag går och spånar i huvudet vad jag ska hitta på åt mig och dottern.
Blev tvärdålig när jag stod och målade nyss. Tappade känseln i ansiktet (iofs inget nytt ) men rummet började snurra, det ringde märkligt i öronen, blev kraftigt illamående. Konstig känsla i kroppen. Grannen tyckte att jag skulle ta ett covid-test. Så ska göra det om en stund