Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det finns många olika grader. Jag tänkte mer direkta hot om uppsägningar, eller frekventa ”då kommer jag sluta”.Fast det kan ju bara vara en ren sanning, det behöver inte vara ett hot. "Blir xxx inte bättre måste jag sluta."
Det låter som en lite konstig policy tycker jag.
det är inte sveskVilket fordon? Ser förbannat bekant ut men kan inte koma på vilken det är.
ATG i ett nötskal ...ATG reklamen
Två hästar en svart och en vit möts på stranden blir kära ligger sen i halmen och får en get
ATG i ett nötskal ...
Sveriges Bostadsrätts Centrum
Ska äntligen få tredje dosen imorgon. Ska bli så skönt att slippa vara så orolig över att få covid och bli allvarligt sjuk.
Känns som så, men bara man slipper bli allvarligt sjuk är det väl okej. Men förstår om du oroar dig pga sjukdom.Jag verkar vara påtänkt till fjärde dosen i mars! Men känns som att en lär få covid oavsett i nuläget :/
Tanke på ATC , så norsk?det är inte svesk
Håller med faktiskt. "xxx gör att jag mår så dåligt att jag kommer behöva sluta". Om chefer är så fyrkantiga att de inte kan skilja på hot och en ledsen person som försöker uttrycka sig och vara ärlig tycker jag synd om dem.Fast det kan ju bara vara en ren sanning, det behöver inte vara ett hot. "Blir xxx inte bättre måste jag sluta."
Det låter som en lite konstig policy tycker jag.
Känns som så, men bara man slipper bli allvarligt sjuk är det väl okej. Men förstår om du oroar dig pga sjukdom.