Vet att det är löjligt men det känns som att covid stulit mitt liv just nu. Umgås med några få. Tackar nej till alla former av ”mingel, events och fester”.
Då är vi två som känner så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet att det är löjligt men det känns som att covid stulit mitt liv just nu. Umgås med några få. Tackar nej till alla former av ”mingel, events och fester”.
På mitt jobb vände vi oss till chefens chef en gång och det hjälpte tyvärr inte ett jäkla duggHåller med faktiskt. "xxx gör att jag mår så dåligt att jag kommer behöva sluta". Om chefer är så fyrkantiga att de inte kan skilja på hot och en ledsen person som försöker uttrycka sig och vara ärlig tycker jag synd om dem.
Då är vi två som känner så.
det är verkligen piss, även om jag inte gick på så många innan så förstår jag dig.Vet att det är löjligt men det känns som att covid stulit mitt liv just nu. Umgås med några få. Tackar nej till alla former av ”mingel, events och fester”.
De riktlinjer vi fått till oss inom min specialitet är organtransplanterade eller personer med kraftigt nedsatt immunförsvar 3 mån efter dos 3 och 4 månader för de som har biologiska läkemedel och annan samtidigt läkemedel ex Azatioprin.
Där har jag bott! Älskade GröndalHar lagt ett bud på en lägenhet i gröndal med utsikt över mälaren!
Äsch nu är jag ju pigg igen! Klättrar på väggarna och hänger i gardinernaÅh! Du har det ju ännu värre! Om en ska jämföra…
De riktlinjer vi fått till oss inom min specialitet är organtransplanterade eller personer med kraftigt nedsatt immunförsvar 3 mån efter dos 3 och 4 månader för de som har biologiska läkemedel och annan samtidigt läkemedel ex Azatioprin.
Men det ändras snabbt
Sjungit opera! Och lyssnat på 20-30 tals musik hela kvällen nästan. Ledig kväll så spenderat en del tid med att prova en massa klänningar om de fortfarande går på och jo det gör de ta mig tusan
Skönt att höra! Men trist samtidigt!Äsch nu är jag ju pigg igen! Klättrar på väggarna och hänger i gardinerna
Men det ändras snabbt
Å fantastiskt! Det är något speciellt med just opera. Det går ända in i hjärtat. Känns som rena medicinenGud så härligt!
Blev castad till en mindre roll för ganska många år sedan. Fick ta lektioner för ett proffs! Så sjukt kul!!! Är uppväxt med musik, min pappa var yrkesmusiker och jag spelade flera instrument som barn. Sen via kontakter fick jag en roll på operan där jag fick sjunga för en riktig världs-sopran. En upplevelse för livet verkligen!
Första dagen av rep sa regissören ” kom ihåg att ni alla är handplockade för era roller”. Jag ba okej jag är gatu-prostituerad
Å fantastiskt! Det är något speciellt med just opera. Det går ända in i hjärtat. Känns som rena medicinen