Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med faktiskt. "xxx gör att jag mår så dåligt att jag kommer behöva sluta". Om chefer är så fyrkantiga att de inte kan skilja på hot och en ledsen person som försöker uttrycka sig och vara ärlig tycker jag synd om dem.
På mitt jobb vände vi oss till chefens chef en gång och det hjälpte tyvärr inte ett jäkla dugg
Chefens chef höll chefen om ryggen och tyckte det var synd om chefen det var vänner privat verkade det som
Och jag förökte uttrycka att jag mådde dåligt pga av arbetssituationen en gång men fick då frågan om jag verkligen ville jobba kvar
Så länge chefen inte gör några rena fel och framförallt inte tycker att hen gör fel så är det nog svårt att förändra något är min erfarenhet i alla fall :(
Chefer är många gånger fyrkantiga och ser till resultat först och främst
Så numer försöker jag sätta på min ignore funktion när jag går till jobbet
 
Krupit ner i sängen och planerar helgen lite smått, med den här starten på veckan behövs det nåt kul. En sväng till hobbyaffären och djuraffären blir det nog om jag får med någon kompis, kanske äta tacos sen också :d I dessa tider är det inte alltid lätt tajma både att va ledig och frisk... Men verkar lovande :up: Ska ev bada katterna i helgen också.
 
Sjungit opera! Och lyssnat på 20-30 tals musik hela kvällen nästan. Ledig kväll så spenderat en del tid med att prova en massa klänningar om de fortfarande går på och jo det gör de ta mig tusan :laugh:

Gud så härligt!
Blev castad till en mindre roll för ganska många år sedan. Fick ta lektioner för ett proffs! Så sjukt kul!!! Är uppväxt med musik, min pappa var yrkesmusiker och jag spelade flera instrument som barn. Sen via kontakter fick jag en roll på operan där jag fick sjunga för en riktig världs-sopran. En upplevelse för livet verkligen!
Första dagen av rep sa regissören ” kom ihåg att ni alla är handplockade för era roller”. Jag ba okej jag är gatu-prostituerad 😆
 
De riktlinjer vi fått till oss inom min specialitet är organtransplanterade eller personer med kraftigt nedsatt immunförsvar 3 mån efter dos 3 och 4 månader för de som har biologiska läkemedel och annan samtidigt läkemedel ex Azatioprin.

Men det ändras snabbt

Fick höra samma! Plan var i början av mars för mig
 
Gud så härligt!
Blev castad till en mindre roll för ganska många år sedan. Fick ta lektioner för ett proffs! Så sjukt kul!!! Är uppväxt med musik, min pappa var yrkesmusiker och jag spelade flera instrument som barn. Sen via kontakter fick jag en roll på operan där jag fick sjunga för en riktig världs-sopran. En upplevelse för livet verkligen!
Första dagen av rep sa regissören ” kom ihåg att ni alla är handplockade för era roller”. Jag ba okej jag är gatu-prostituerad 😆
Å fantastiskt! Det är något speciellt med just opera. Det går ända in i hjärtat. Känns som rena medicinen :D
 
Jag har varit så fruktansvärt trött hela eftermiddagen, på nivån att minsta lilla fått mig att vilja lägga mig ner och bryta ihop i gråt. Men nu när klockan är tillräckligt mycket för att gå och lägga sig så är jag givetvis inte det minsta trött :cautious: Men men, hoppas att det inte tar 3h att somna ikväll också för jag behöver sovaaaa… :sleep: 💤
 
Imorgon blir det kort skoldag. Ska se om jag hinner rida ut medan det är ljust. Eller om jag ska passa på och handla så är det gjort. Eller båda grejerna men då hinner det iofs hinna bli mörkt men men.

Idag har det varit en ovanligt bra dag! Bra med skolan på förmiddagen. Jobbade i stallet eftermiddag. Tränat hästar och ja känt mig som mer uppåt än på länge. Har annars fått tvinga mig själv. Nästan muta mig för att motivera mig att göra allt möjligt men idag har det bara känns som roligt och härligt av sig själv. Ovanligt men bra :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 086
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 075
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp