Sååå god matlåda idag! Ska byta om till ridkläder och ta en lunchtur nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår din fråga. Jag undrar själv. Har försökt analysera och kommit fram till någon typ av svar.Jag förstår inte varför du inte bara slutar tar ett annat jobb? Känns som att jag läst om hur du misstrivs på jobbet i flera år nu. Vad är det som gör att du stannar?
Obs menar inget illa utan undrar verkligen genuint. Jag hade inte pallat lägga energin på att misstrivas och ha en dysfunktionell arbetsmiljö år efter år.
Och jag håller med dig efter att själv ha lämnat ett jobb som ger mer ångest än glädje.Jag förstår inte varför du inte bara slutar tar ett annat jobb? Känns som att jag läst om hur du misstrivs på jobbet i flera år nu. Vad är det som gör att du stannar?
Obs menar inget illa utan undrar verkligen genuint. Jag hade inte pallat lägga energin på att misstrivas och ha en dysfunktionell arbetsmiljö år efter år.
Precis kommit in från en promenad i solen med hundarna
Innan jag gjorde det råkade jag gå in på 1177 mina sidor och läsa och blev helt matt. Min hjärna klarar inte det här. Funderade allvarligt på att hoppa på en skidsemester då det kan vara den sista jag gör.
Ska jag göra slut med sambon så han slipper vara med de sista?
Ok lite överdrivet menen del tankar går faktiskt så. Jag känner mig helt tom just nu.
Tur att de här små liven är nöjda. Det värmer i hjärtat
Lycka att hitta lite sol
Visa bifogad fil 84619
En hederlig Rc4, det finaste vi harden förarhytten verkar mycket mer trevlig än den jag ska bygga om!